نقل و انتقال خودرو افزایش یافته است

تهران- ایرنا- رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش آمار مراجعه برای تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروها در آستانه سال نو گفت: توصیه می کنیم مالکان وسایل نقلیه حتما مدارک مورد نیاز را به صورت کامل به همراه داشته باشند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از […]

تهران- ایرنا- رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش آمار مراجعه برای تعویض پلاک و نقل و انتقال خودروها در آستانه سال نو گفت: توصیه می کنیم مالکان وسایل نقلیه حتما مدارک مورد نیاز را به صورت کامل به همراه داشته باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه برخی متقاضیان برای دریافت خدمات نقل و انتقال مدارک خود را به صورت کامل به همراه نمی ‌آورند افزود: همین امر موجب می‌ شود تا فرآیند نقل و انتقال آنها صورت نگرفته و مجبور شوند مجددا به مراکز نقل و انتقال مراجعه کنند.
وی گفت: برای تعویض پلاک و نقل و انتقال وسایل نقلیه ارائه اصل سند فروش کارخانه، اصل کارت شناسایی وسیله نقلیه، اصل سند مالکیت وسیله نقلیه که توسط نیروی انتظامی صادر شده است، اصل شناسنامه جدید یا کارت ملی متعاملان یا نمایندگان قانونی آنها، حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آنها، ارائه برگه عدم خلافی، ارائه اصل فیش پرداخت بهای پلاک بر اساس تعرفه، مدارک احراز سکونت خریدار، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر و ارائه اصل کارت معاینه فنی خودرو که اعتبار داشته باشد ضروری است.
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: متقاضیان در صورتی که هر یک از مدارک فوق را به همراه نداشته باشند ممکن است با مشکل مواجه شوند بنابراین تاکید می ‌کنیم حتما مدارک مورد نیاز را برای نقل و انتقال وسیله نقلیه به همراه داشته باشند.
اجتمام* ۹۱۰۵ * ۳۰۶۳
انتهای پیام/