نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی مراغه افتتاح شد

همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، نمایشگاه دستاوردها و کشفیات نیروی انتظامی مراغه در محل نگارخانه عبدالقادر مراغی این شهرستان افتتاح شد. به گزارش صافی؛ فرمانده انتظامی مراغه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی ها و کشفیات و دستاوردهای یک ساله نیروهای تلاشگر فرماندهی […]

همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، نمایشگاه دستاوردها و کشفیات نیروی انتظامی مراغه در محل نگارخانه عبدالقادر مراغی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش صافی؛ فرمانده انتظامی مراغه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی ها و کشفیات و دستاوردهای یک ساله نیروهای تلاشگر فرماندهی انتظامی مراغه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برپا شده است.

سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: در این نمایشگاه نمونه کشفیات این نیرو از جمله مواد و ابزار آلات تولید و مصرف انواع مواد مخدر، کشفیات قاچاق کالا و اشیای عتیقه که از ابتدای امسال تاکنون کشف و ضبط شده ؛ به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین پوسترها و آثار فرهنگی و هنری در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، آسیب هی اجتماعی و خطرات شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در مرعض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به جدیدترین کشفیات این نیرو گفت: در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، باند توزیع و مصرف مواد مخدر این شهرستان متلاش شد.

وی افزود: در این عملیات ۱۱٫۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از این باند کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

وی ادامه داد: در این رابطه نیز ۲۰ نفر معتاد  به مواد مخدر دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد این شهرستان تحویل شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اجتماعی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در محل نگارخانه عبدالقادر مراغی این شهرستان دایر شده و آماده بازدید شهروندان است.