مدیر هتل بزرگ مراغه مطرح کرد:

نمایشگاه گردشگری تبریز بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت های ویژه مراغه

صافی نیوز - مدیر هتل بزرگ مراغه هدف از حضور در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز را بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت های ویژه مراغه دانست.

به گزارش صافی، عباس جانانی مدیر هتل بزرگ مراغه با بیان اینکه اولین حضور خود را در نمایشگاه تبریز تجربه می کنند، اظهار داشت: واقعیت این است که مراغه می تواند به عنوان نگین گردشگری ایران شناخته شود اما آن طور که باید و شاید به ایرانیان شناسانده نشده است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی از حضور در نمایشگاه تبریز، معرفی جاذبه های گردشگری مراغه است و در قدم دوم می خواهیم امکانات هتل ۴ ستاره بزرگ مراغه را به گردشگران معرفی کنیم.

جانانی با اعلام اینکه هتل بزرگ مراغه از سال ۱۳۶۶ آغاز به فعالیت کرده است، خاطرنشان کرد: این هتل در سال ۸۰ مرمت شده است.

وی تصریح کرد: گردشگران خارجی بیشتر از گردشگران ایرانی مراغه را می شناسند و بیشتر مهمانان هتل را خارجی ها تشکیل می دهند.

وی در مورد جاذبه های گردشگری شهر مراغه نیز گفت: این شهر پایتخت ایلخانی ها بوده و پایتخت رصدی ایران است. علاوه بر آثار تاریخی بی شمار این دوره، معبد مهر مراغه نیز در جهان بی نظیر است.

در غرفه هتل بزرگ مراغه علاوه بر معرفی مراغه و امکانات هتل، سوغاتی های این شهر نیز در معرض دید بازدیدکننده ها قرار می گیرد.

به گزارش صافی، نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا ۱۵ تیر ۹۸ هر روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقمندان و عموم مردم خواهد بود.

انتهای خبر/