نمایش شکوه وحدت، حضور ملی ملت با بصیرت ایران در ۲۲ بهمن

تهران- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فراخوانی از ملت با بصیرت ایران اسلامی خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمـن‌مـاه، شکوه وحدت و هـمبستگی حضور ملی، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند. به گزارش شامگاه شنبه ایرنا […]

تهران- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فراخوانی از ملت با بصیرت ایران اسلامی خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمـن‌مـاه، شکوه وحدت و هـمبستگی حضور ملی، عزت، عظمت و اقتدار خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه و فراخوان سراسری برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن، نـقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حمـاسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.
اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حـمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی راهپیمایی «یـوم‌الله ۲۲ بهمـن» است که به صورت یکپارچه و هـزمان، در بیـش از یکهزار شهر و شهرستان و بیش از ۱۰ هـزار روستا در سراسر کشور و در تهـران با سـخنرانی ریاست محترم جمهـوری برگزار می‌شود.
روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷، همۀ دنیا شاهد خواهند بود که همزمان با خیابان‌های تهران و مسیرهای دوازده‌گانه منتهی به میدان بزرگ آزادی، میادین اصلی و مسیرهای اعلام‌شـده تمامی شهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.
راهپیمایی باشکوه یـوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مردم همـیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صبح دوشنبه، به ‌طور همزمان در سراسر کشور و در تهـران از ساعـت ۹ صبح از مسیرهای دوازده گانه به سوی میدان آزادی، راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیـرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، «شـوه وحدت و هـمبستگی حضور ملی، عـزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسـلامی، حضرت امام خمینی «رحمت لله علیه» و شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت کنند.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ ** ۱۰۵۵
انتهای پیام/