نماینده ایران در جایگاه نخست مسابقات آلپاین ایستاد

تهران – ایرنا – رقابت های بین المللی پارااسکی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند. به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون جانبازان و معلولین، رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور ۱۴ اسکی باز شامل ۱۱ ورزشکار […]

تهران – ایرنا – رقابت های بین المللی پارااسکی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از فدراسیون جانبازان و معلولین، رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور ۱۴ اسکی باز شامل ۱۱ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم در پیست دیزین برگزار شد.
در رقابت های بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و۶ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و «مهمت کویک» از ترکیه با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه دوم شد.
سیدامید جعفری از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.
در بخش زنان نیز گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه و یک صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران نتوانست مسابقه را به پایان برساند.
ورزشی ** ۲۰۵۲** ۲۰۲۴
انتهای پیام/