نوجوان فداکار ۱۵ ساله آسمانی شد

صافی نیوز / در عصری که گمان می رفت فداکاری برای همنوع به پایان رسیده است یک نوجوان دوباره به ما درس زندگی داد علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی با فداکاری ۲ نفر را نجات داد او در این راه جان خودش را از دست داد.

به کگزارش صافی به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد، ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز بستری در بیمارستان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.

آرش نجیمی افزود: این نوجوان فداکار و قهرمان ملی با سوختگی حدود ۹۰ درصد، و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شده بود، بدلیل سوختگی زیاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری سه زن میانسال و مسن در یک خانه شد،نوجوان ایذه‌ای پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا حریق از آنها خود دچار حریق و گرفتار آتش شد.

چند روز قبل فدارکاری این نوجوان ایذه ای در رسانه ها بازتاب زیادی داشت.

انتهای پیام/