مهدی جمالی نژاد:

نیازمند کار جهادی برای رفع مشکلات هستیم

صافی - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی کشور، نیازمند آن هستیم که مدیران کار شبانه روزی و جهادی را در دستور کار قرار دهند تا مسائل و مشکلات پیش رو هرچه سریعتر حل و فصل شود.

مهدی جمالی نژاد، جمعه پس از بازدید از پروژه های شهرهای بیضا ، هماشهر و اردکان شهرستان سپیدان استان فارس در نشستی با دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب در بحث آغاز دهه پنجم افزود: سن چهل سالگی نشان از پختگی و بلوغ است؛ از این به بعد باید راهبرد و مسیر حرکت ما متفاوت باشد تا تحول و پیشرفت هرچه بیشتر را شاهد باشیم.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر اینکه در شرایطی قرار داریم که باید مدیران کار شبانه‌روزی و جهادی را در دستور کار قرار دهند، گفت: در حال حاضر با یک جنگ اقتصادی روبرو هستیم چه کار کردن در این شرایط بسیار سخت است لذا باید کار برای مردم بر اساس عشق و علاقه و تلاش شبانه روزی و جهادی دنبال شود.

جمالی نژاد اظهار کرد: تحریم ها و مشکلات پیش رو موقتی هستند و از این شرایط گذر خواهیم کرد لذا کار جهادی و شبانه روزی باید در دستور کار باشد و اگر کسی نمی تواند در حوزه مدیریت کار جهادی و شبانه روزی را در دستور کار قرار دهد باید از سیستم جدا شود چرا که فرصت و وقت لازم را نداریم.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان سپیدان بیان کرد: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برداری شود، منابع این شهرستان بسیار غنی است و همه باید با هم افزایی نگاه جدید را در توسعه شهرستان رقم بزنند.

معاون وزیر کشور گفت: در شرایط فعلی کشور باید از توان تمام سرمایه‌گذاران در بحث توسعه شهرها و روستاها بهره لازم را ببریم.

در این نشست فرماندار شهرستان سپیدان، نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار همایجان، بخشدار مرکزی و بخشدار بیضا، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه های شهری و روستایی پرداختند که معاون وزیر کشور قول مساعد برای پیگیری این مسائل داد.

انتهای پیام/