سرمربی ماشین سازی تبریز:

نیاز به این پیروزی داشتیم/ حضور تماشاگران خیلی موثر بود

صافی - سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: می خواهیم به پیروزی های خودمان ادامه دهیم و خدا را شکر که امروز نیز پیروز شدیم، ما نیاز خیلی شدیدی به این برد داشتیم.

محمدرضا مهاجری عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی را شاهد بودیم و ما هم خوب کار کردیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه این پیروزی برای ما خیلی باارزش بود، گفت: این پیروزی را به مردم تبریز، آذربایجان و تماشاگران فوتبال تقدیم می ‌کنم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم. نفت هفته گذشته بازی خوبی برابر سپاهان انجام داده بود و حتی می ‌توانست سپاهان را شکست دهد.

وی سپس با اشاره به حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور تماشاگران در این شرایط خیلی کمک بزرگی بود و این بازیکنان به یار دوازدهم نیاز دارند. تماشاگران به ما انرژی می دهند و امروز خیلی موثر بودند. امیدوارم در بازی‌ های بعدی نیز تعداد تماشاگران بیشتر شود.

مهاجری سپس گفت: با این برد می‌ توانیم اعتماد هواداران را جلب کنیم تا شاهد حضور بیشتر هواداران باشیم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم خیلی خوب تلاش کردند، ادامه داد: ما سخت ‌ترین نوع فوتبال را انتخاب کرده ‌ایم و می ‌توانیم یک جا باشیم و توپ بلند ارسال کنیم ولی سخت ‌ترین نوع را انتخاب کرده‌ ایم.

مهاجری با بیان اینکه بازی سنگینی را امروز شاهد بودیم، افزود: امروز بازی ما ۳۰ تا۴۰ درصد پیشرفت داشت و اینها را به فال نیک می ‌گیرم. باید برای بازی بعدی برابر سپیدرود آماده شویم و بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز سپس با اشاره به بارش باران در ورزشگاه گفت: کیفیت زمین به خاطر بارش باران و تگرگ روی بازی ما تاثیر گذاشت، اگر پاسی درست ردوبدل نمی‌شد به خاطر خیس بودن زمین بود.

وی ادامه داد: این پیروزی و سه امتیاز می‌ تواند برای ما خوب باشد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببرد.

وی با اشاره به اینکه ما تیم ثابتی نداریم، گفت: یک تیم حمله می‌ کند تا به گل برسد، امروز هم بازی از این قاعده خارج نبود. با وجود احترامی که برای نفت قائل هستم، بازیکنان ما به خوبی نفت را کنترل کردند.

مهاجری ادامه داد: در ضربات ایستگاهی هم ما بازیکنان خلاقی داشتیم که قبلا هنر خود را ثابت کرده‌ اند. ما روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کرده بودیم و بازیکنانم به جز زدن ضربات آخر روی بازی تمرکز داشتند.

وی گفت: بعد از زدن گل شرایط بازی تغییر کرد و نفت جلو می ‌آمد و ما به دنبال استفاده از ضد حمله بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت ‌ها استفاده کنیم و بازهم گل بزنیم.

مهاجری افزود: حریف با یک بازی بسته چشم به ضد حملات داشت. آن‌ها برابر سپاهان انتقال توپ به حمله را خوب انجام دادند اما امروز ما این اجازه را به آن‌ها ندادیم.

وی در خصوص علوان زاده گفت: وی در نیمه دوم خیلی تحت فشار بود، او هنوز در شرایط مسابقه نیست و بدنش خالی کرده است. فکر می‌ کنم تا دو هفته دیگر در شرایط آرمانی قرار گیرد و به ما کمک کند.

مهاجری در خصوص خالقی فر نیز گفت: در نیمه دوم وقتی خالقی‌فر به عقب برمی‌گشت دفاع آن‌ها جلو می‌آمد و ما تحت فشار قرار می‌گرفتیم و خودمان برخی وقت ها از او می خواهیم به عقب برگردد.

وی در خصوص یوسف سیدی نیز گفت: کودک درون سیدی زنده است، وی یک بازیکن چند پسته است و اولین روز به من گفت سه ماه است که تمرین می‌کنم. در یک بازی دیگر هم او را بازی دادیم اما چون آماده نبود مصدوم شد. الان مصدومیتش برطرف شده و فکر می‌کنم از بازی بعدی بتواند بازی کند.

انتهای پیام/