رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش:

نیروهای مسلح ایران غافلگیر نمی شوند

صافی - رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران تمامی پایگاههای آمریکا در منطقه را زیر نظر دارد و نیروهای مسلح کشورمان غافلگیر نمی شوند.

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان جمعه شب همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در یادواره ۱۱ شهید بالا احمد چاله پی بابل افزود: نیروهای مسلح ایران تمامی حرکت های داخلی، منطقه ای و جهان را به دقت شناسایی کرده است و از طرف دیگر تمامی تحرکات شناورهای موجود در خلیج فارس را زیر ذره بین دارد.

وی ادامه داد: امروز صنعت دفاعی ما به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته است و هر روز جدید ترین سلاح ها و موشک های تولید داخل رونمایی می شود.

امیر پوردستان اظهار داشت: ایران در طول ۴۰ سال انقلاب نشان داده است که اهل تجاوز به هیچ کشوری نیست و قدرت دفاعی آن برای دفاع از ناموس و مرز و بوم ایران اسلامی است.

وی افزود: جهان به خوبی می داند که نیروهای مسلح ایران علاوه بر معنویت که یک برگ برنده است دارای پیشرفته ترین سلاح ها می باشد که این دو عامل جرات حمله دشمن به ایران را نمی دهد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران یک شکست بزرگ برای آمریکا بوده است و این کشور استکباری که قبل از انقلاب منافع زیادی در ایران داشته است جمهوری اسلامی ایران تمامی آن منافع را از بین برده است.

وی افزود: آمریکا برای تسلط دوباره در ایران در طول ۴۰ ساله انقلاب توطئه های زیادی را اعم از محاصره اقتصادی ، ترور، ایجاد ناامنی، جنگ تحمیلی، حضور نظامی در منطقه و در حال حاضر جنگ ترکیبی را انتخاب کرده است.

امیر پوردستان گفت: در جنگ ترکیبی استکبار همزمان در چند بعد اقتصادی ، روانی و جنگ نرم برکشور فشار وارد می کند که مقاومت و هوشیاری مردم این توطئه را هم خنثی می کند.

وی افزود: آمریکا در حال حاضر بیشترین تمرکز خود را در بعد اقتصادی و روانی در ایران متمرکز کرده است و با این حربه می خواهد بین مردم و نظام جدایی بیاندازد و مردم را به زانو درآورد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هر چند داعش در سوریه و عراق شکست خورده است اما به هیچ عنوان نباید تصور کنیم که سرنوشت داعش در جهان تمام شده است بلکه آمریکا اجازه نابودی داعش را نمی دهد.

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ، آمریکا بیش از ۶ هزار داعشی را در افغانستان مستقر کرده است و هر روز در حال تقویت آنهاست تا به عنوان یک اهرم فشاری برای ایران و چین استفاده کند.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: هم اکنون همه ما به خصوص مردم و جوانان باید هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر رهبری به قله های پیشرفت دست یابیم و آخرین توطئه دشمن که فشار اقتصادی و روانی است را خنثی کنیم.

شهرستان ۵۳۳ هزار نفری بابل دارای یک هزار و ۷۴۴ شهید است که روستای بالا احمد چاله پی بابل که در ۱۷ کیلومتری این شهرستان و در بخش مرکزی قرار دارد ۱۱ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

انتهای پیام/