امیر پوردستان:

نیروهای مسلح به تهدیدات دشمن پاسخی کوبنده می‌دهند/ رصد حرکات دشمن

صافی نیوز - قم - رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور در آمادگی کامل هستند، گفت: نیروهای مسلح پاسخی کوبنده به تهدیدهای دشمنان خواهند داد.

به گزارش صافی نیوز، امیر احمدرضا پوردستان ظهر پنجشنبه در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که با حضور نیروهای مسلح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط میان نیروهای مسلح، صنعت دفاعی و دانشگاه‌ها تأثیر بسیاری دارد زیرا این ارتباط موجب کوتاه‌تر شدن فاصله ایده تا محصول شده و عاملی بازدارنده است.

وی گفت: نیروهای مسلح حرکت‌های دشمن را به‌خوبی رصد می‌کنند و مانع هر گونه اقدام آنها علیه جمهوری اسلامی می‌شوند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در آمادگی کامل هستند، افزود: نیروهای مسلح در صورت مواجه شدن با هر تهدیدی از جانب دشمن، پاسخی کوبنده به آنها خواهد داد.

پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی آمریکا را برهم زد

وی در ادامه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ترسی سیاسی و ژئوپولیتیکی برای آمریکایی‌ها ایجاد کرد زیرا با این پیروزی تمام معادلات سیاسی آنها برهم زده شد.

امیر پوردستان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی از قدرت آمریکا و شوروی کاسته شد، افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال بازگرداندن مزیت‌های قبل از انقلاب در ایران بود درحالی که چنین اتفاقی نیفتاد و آمریکا با شکست مواجه شد.

وی نگرانی اصلی آمریکا و مستکبران جهانی را استقلال، آزادی، حکومت دینی و ولایت‌فقیه در ایران دانست و افزود: دشمنان با هدف قرار دادن این ادبیات تولیدی می‌خواستند به انقلاب ضربه بزنند اما نمی‌دانستند این ادبیات به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران نیز منتشر شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش بیان کرد: جنگ هشت‌ ساله تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نبردی ناعادلانه بود و بسیاری تصور می‌کردند که عراق در جنگ پیروز می‌شود بنابراین تجهیزات نظامی در اختیار این کشور قرار دادند اما با شکست صدام مواجه شدند.

وی با اشاره به اقتدار و سربلندی نیروهای مسلح کشور، افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی با تجربیاتی که از جنگ هشت‌ ساله به دست آوردند و با بهره‌مندی از تدابیر مقام معظم رهبری به عزتمندی و سربلندی رسیده‌اند.

انتهای خبر/