هشدار امام جمعه مراغه به جمهوری آذربایجان در خصوص تعاملات دیپلماتیک با صهیونیست‌ها

صافی نیوز / امام جمعه مراغه ایران نسبت به توطئه صهیونیست‌ها از خاک آذربایجان هشدار داد و گفت: با وجود جنایت صهیونیست‌ها سران برخی کشورهای اسلامی منطقه از جمله جمهوری آذربایجان با آنها همراه هستند.

به گزارش صافی، محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه  امروز (جمعه) در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کنند.

وی گفت: صهیونیست‌ها با حمایت غربی سرزمین‌های مسلمانان را در فلسطین اشغال کرده‌اند و در منطقه غرب آسیا قلدری می‌کنند.

خطیب جمعه مراغه با محکوم کردن جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس افزود: موشک‌های جبهه مقاومت جواب کوبنده به اشغالگران است.

پورمحمدی گفت: امروز جبهه مقاومت با قیام امام خمینی (ره) به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مقتدرانه در برابر صهیونیست‌ها ایستاده است.

وی تصریح کرد: دشمنی غرب و صهیونیست‌ها با ایران اسلامی، سوریه، عراق و کشورهای منطقه به خاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

پورمحمدی، نسبت به توطئه صهیونیست‌ها از خاک آذربایجان هشدار داد و  گفت: با وجود جنایت صهیونیست‌ها  سران برخی کشورهای اسلامی منطقه از جمله جمهوری آذربایجان با آنها همراه هستند.

وی یادآور شد: در آخرین روزهای ماه رمضان خود را برای استفاده شب‌های قدر، شب زنده‌داری‌ها راز و نیازها بیشتر ماه آماده کنید.

پورمحمدی گفت: نهج‌البلاغه، خطبه‌ها و رهنمودهای حضرت علی (ع) در ایام شهادت آن حضرت بهترین دستور برای موفقیت در زندگی و رسیدن به سعادت است.

وی در ادامه از دولتمران خواست برای مسکن جوانان و محرومان برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند

انتهای پیام/