هشدار یک نماینده درباره تقسیم غنائم در روزهای پایانی دولت

صافی نیوز / نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نسبت به برخی تصمیمات و انتصابات در روزهای پایان دولت اعتراض کرد و آن را مصداق تقسیم غنائم در روزهای پایانی خواند.

به گزارش صافی به نقل از فارس، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری اظهار داشت: متأسفانه خبرهایی که از دولت می‌رسد حکایت از آن دارد که در این روزهای پایانی، کارهایی دارد انجام می‌شود که برای آینده اقتصادی و مالی برخی افراد حیاط خلوت‌هایی فراهم شود.

وی افزود: این در حالی است که همین افراد در ابتدای کار دولت یازدهم به برخی رویه‌ها در دولت قبل از آن اعتراض می‌کردند که مثلاً دانشگاه را تأسیس کرده‌اند که بعداً امتیازاتی داشته باشند اما الان همان رویه در حال تکرار شدن است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از بودجه‌های پژوهشی با مشکل مواجه است، وزارت نفت یک پارک فناوری و نوآوری را برخلاف رویه موجود و برخلاف نظر مراکز نظارتی برای نورچشمی‌های صنعت نفت راه انداخته است که سازمان بازرسی کل کشور نیز مخالف آن بوده است.

شریعتی نیاسر تصریح کرد: ما نیز در مجلس درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی را ثبت کرده‌ایم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به تعیین سفرا از میان برخی مقامات دولتی در روزهای پایانی مسئولیت دولت، گفت: کسانی که مسئولیتی داشته‌اند به عنوان سفیر در دست اقدام دارند که مانند تقسیم غنائم در روزهای آخر است. این رویه را متوقف کنند وگرنه برخورد جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/