2:26 1403/02/13

هنرمندان الیگودرزی حائز کسب دیپلم افتخار، در سوگواره عاشورایی چلچراغ شدند

صافی نیوز / اختتامیه نخستین سوگواره عاشورایی «چلچراغ»، در لرستان برگزار شد.

به گزارش صافی، نخستین سوگواره عاشورایی چلچراغ ، ۲۰ شهریورماه در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار و‌طی آن هنرمندان الیگودرزی حائز کسب رتبه اول تا سوم و دیپلم افتخار شدند.

اعظم روانشاد، دبیر نخستین سوگواره عاشورایی چلچراغ طی این برنامه افزود: جریان‌سازی قیام حسینی از دستاوردهای رویداد چلچراغ است.

اعظم روانشاد در آیین اختتامیه اولین سوگواره عاشورایی لرستان که در محل سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی ارشاد استان برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ حسینی و عاشورایی و به تبع آن سنت اربعین سالار شهیدان(ع)، چراغ راه زندگی انسان و تعریف و تعبیر صحیح انسانیت است، اظهار کرد: فرهنگ عاشورا به منزله مسیری بی‌نظیر برای تبلیغ اسلام و اهل بیت(ع) است و برنامه چلچراغ می‌تواند به زبان عکس، نوشتار، فیلم، نمایش قلم و هنر رسالت همیشگی را در ترویج مفهوم عاشورا و اشاعه این فرهنگ از زبان مردم باشد.

در این سوگواره از بیش از هزار اثر ارسالی ، آقای علی سلیمانی در بخش آواها و نواها حائز کسب رتبه نخست و موفق به کسب دیپلم افتخار کردید ، همچنین آقای مهدی حاتمی ( رتبه نخست خوشنویسی در رشته شکسته نستعلیق ) ، آقای وحید گودرزی ( رتبه نخست خوشنویسی در رشته نستعلیق )، آقای حیدر رحیمی فر ( رتبه سوم خوشنویسی در رشته ثلث ) ، آقای امین جوادی ( رتبه سوم خوشنویسی در رشته نستعلیق ) را کسب کردند.

انتهای پیام/

علی سلیمانی
علی سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}