سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی:

هواداران سنگ تمام گذاشتند/ تراکتور شخصیت بالایی دارد

صافی - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و از تک تک آنها که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

جرج لیکنز عصر امروز پنج شنبه بعداز برتری تراکتورسازی برابر پدیده شهر خودرو در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و موفق شدیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی با بیان اینکه بازی امروز بازی بسیار سخت و برای هر دو تیم مهم بود، افزود: تیم ما شخصیتش را نشان داد، نشان دادیم شخصیت بزرگی داریم. به بازیکنانم به خاطر این سه امتیاز تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

وی سپس در جواب سوال خبرنگاری در مورد عملکرد داور این بازی اظهار داشت: عملکرد داور خوب بود و تبریک می‌گویم.

وی افزود: شایسته پیروزی بودیم، گرفتن سه امتیاز در وجود بازیکنانم است.

وی با اشاره به اینکه سال نو را به همه شما خبرنگاران تبریک می گویم، افزود: این آخرین کنفرانس خبری ما در سال جاری بود.

لیکنز افزود: حمایت هواداران واقعاً امروز خیلی خوب بود و ما انگیزه گرفتیم، آنها به اندازه‌ای انرژی به ما دادند که می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

وی ابراز داشت: انتقاداتی از یک سری بازیکنان ما هست که قبول ندارم. این بازی سخت بود و خوب کار کردیم. برخی انتقادات را قبول ندارم. شانس زدن گل دوم را هم داشتیم.

وی با بیان اینکه نگران این بودم که گل تساوی را دریافت نکنیم، گفت: آن چیزی که مهم است این است که ما گروه هستیم و می‌خواهیم همیشه موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در بازی امروز شروع خوبی نداشت، گفت: ما در ۱۵ دقیقه اول برای این که بتوانیم کنترل بازی را در میانه میدان بگیریم، شروع خوبی نداشتیم ولی رفته رفته این کنترل را به دست آوردیم.

لیکنز همچنین افزود: در ادامه هم فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، ما امروز شایسته پیروزی بودیم و پدیده به خاطر این که نیمه دوم را با ریسک آغاز کرد.

سرمربی تراکتورسازی همچنین افزود: پدیده بی محابا به دروازه ما حمله کرد و ما می‌توانستیم گل دوم را روی ضد حمله بزنیم. از زمانی که به این تیم آمدم، پروسه خوبی پشت سر گذاشتیم و کار بزرگی کردیم.

وی در خصوص مسعود شجاعی نیز گفت: بعد از ضربه‌ای که به سر این بازیکن خورد، بازی کردن تا پایان برایش سخت بود اما او مقاومت کرد.

وی سپس ادامه داد: شجاعی نیاز به چند روز استراحت دارد، من به خاطر این مسعود را تعویض نکردم که شما مسعود را دوست ندارید اما من، او و بازیکنان دیگر را دوست دارم.

سرمربی تراکتور گفت: شجاعی آمار دوندگی بالایی دارد و به همین دلیل می‌خواهم که تا پایان بازی درون زمین باشد. من دوست دارم از ۱۰۰ درصد پتانسیل تیمم استفاده کنم و نمی‌دانم چرا فشار روی یک بازیکن بیشتر است.

انتهای پیام/