جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک؛

هیئت انتخاب «تئاتر خیابانی» و «تئاتر خردسال» ‌‌انتخاب شدند‌

صافی - اعضای هیئت انتخاب دو بخش «تئاتر خیابانی» و «تئاتر خردسال» بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

آثار «مسابقه تئاتر خیابانی» توسط فاتح بادپروا، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی و آثار «مسابقه تئاتر خردسال» توسط علی‌اکبر قاضی نظام، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلی‌زاده انتخاب می‌شوند.

فاتح بادپروا نویسنده و کارگردان تئاتر که دبیری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را در پرونده کاری دارد، مهدی قلعه کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و “مزدک مهیمنی” نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان با پایان مهلت دریافت لوح فشرده نمایش ها، ارزیابی آثار را آغاز می‌کنند.

“علی‌اکبر قاضی نظام”، “نوشین بیگلریان” و “رضا عبدالعلی‌زاده” نیز اعضا هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال را تشکیل می‌دهند.

علی‌اکبر قاضی نظام فیلمنامه نویس و نمایشنامه نویس و عضو شورای طرح و برنامه گروه کودک و نوجوان صدا و سیما که داوری چندین مسابقه و جشنواره نمایشنامه نویسی را بر عهده داشته است به همراه نوشین بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و رضا عبدالعلیزاده نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و یکی از اعضا شورای کتاب کودک انتخاب آثار این بخش را انجام می‌دهند.

مطابق فراخوان مهلت دریافت لوح فشرده طرح های برگزیده بخش های تئاتر خردسال و خیابانی 10 مهرماه 1397 به پایان رسید و نتیجه ارزیابی آثار تا پایان مهر ماه اعلام می‌شود.

بیست‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ٢٩ آبان تا 4 آذر 1397 به میزبانی همدان برگزار می‌شود.