واکنش دستیار رهبر انقلاب به خندیدن رهبران جهان به سخنان ترامپ

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: واکنش حاضران در سازمان ملل به سخنرانی ترامپ نشان از "افول اعتبار بین‌المللی آمریکا" دارد.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش طلایه‌داران دفاع‌مقدس که به‌همت سپاه استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع‌مقدس به سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره و تاکید کرد: دروغ‌های بزرگ ترامپ در سخنرانی ‌سازمان ملل سبب تمسخر و خنده تمام روسای‌جمهور، نخست‌وزیران و مسئولان مجمع عمومی سازمان ملل شد که همین موضوع نشان می‌دهد اعتبار آمریکا رو به افول است. ترامپ کشورها را یا تهدید و یا تحریم می‌کند.

سرلشکر صفوی با ابراز تاسف از ادعاهای پوچ‌ ترامپ از اینکه می‌گوید ما ارباب جهان هستیم، گفت: متاسفانه ترامپ معتقد است که آمریکا تنها ابرقدرت دنیاست و خودش را ارباب همه ملت‌ها فرض می‌کند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان‌ به مردمی‌شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: مردمی‌شدن تنها راه‌حل اقتصاد مقاومتی است. بخش بسیار زیادی از اقتصاد کشور دولتی است که این موضوع درست نیست و باید بخش زیاد سهم خصوصی باشد.