واکنش عضو هیات‌ مدیره استقلال به جدایی فرهاد مجیدی

صافی نیوز / عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال درخصوص گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم، گفت: اینها شایعه و این اخبار به دور از واقعیت است. فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد دارد و هیات مدیره قاطعانه از او حمایت می‌کند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، محمد مومنی با اشاره به حادثه تلخ متروپل آبادان که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، اظهار داشت: این حادثه برای ایران تلخ و دردناک بود؛ اتفاقی که قلب همه ما را شکست و جا دارد به عنوان عضوی از باشگاه استقلال این مصیبت را به مردم ایران تسلیت بگویم.

وی در ادامه در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ برتر افزود: استقلال در لیگ بیست‌ویکم به آنچه لیاقت و استحاقش را داشت رسید و توانست با قرار گرفتن در رتبه اول لیگ، شادی را برای هواداران پر شور خود به ارمغان آورد. قهرمانی شیرین‌ترین و زیباترین اتفاق برای هوادارانی بود که سال‌ها طعم موفقیت را نچشیده و برای شادی و قهرمانی تیم محبوبشان لحظه‌شماری می‌کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اقتدار استقلال در قهرمانی بود. این اقتدار عیان بود و عوامل زیادی در قهرمانی استقلال نقش داشت. مدیریت درست و اصولی، کادر فنی، بازیکنان، حمایت هواداران عواملی بودند که باعث شدند تا قهرمانی شکل گرفته و به آن چیزی که شایسته‌اش بودیم، برسیم.

مومنی تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال فراهم کردن بستری مناسب برای موفقیت استقلال بود؛ هر فردی که در این جایگاه قرار گرفته بود براساس تجربه و تخصصی که داشت وظایفش را انجام داد؛ نتایج استقلال با فرهاد مجیدی اینقدر خوب و درخشان بود که فقط باعث شد هیئت مدیره از تیم حمایت کرده و کمک کنیم تا روند موفقیت ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: اقتدار استقلال باید افزایش پیدا کند. به طور حتم به دنبال تقویت تیم براساس نظر کادر فنی هستیم تا اگر نقطه ضعفی وجود دارد، از بین رود. استقلال در مسیری قرار دارد که می‌تواند تا سال‌ها به موفقیت‌هایش ادامه داده و در فوتبال ایران و حتی آسیا قدرت‌نمایی کند. هیئت مدیره هر آنچه که بتواند برای حمایت از تیمی که میلیون‌ها هوادار عاشق داشته و عنوان پر افتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد، انجام می‌دهد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه برای تقویت تیم در فصل آینده با فرهاد مجیدی صحبت شده است یا خیر، گفت: قطعا صحبت شده است. فرهاد مجیدی از موقعیتش آگاه است و می‌داند برای تقویت تیمش به چه چیزی نیاز دارد و با صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه انجام داده است حتما به این نتیجه رسیده‌اند که تیم در چه خطوطی تقویت شود.

صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه داشتیم و آنها جلسه‌ای را برگزار و برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی در پایان گفت: اینکه آجورلو قرار است در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند یا خیر، موضوعی است که از آن بی‌خبر هستم و نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم.

انتهای پیام/