واکنش علیرضا رئیسیان به حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

کارگردان فیلم چهل‌سالگی به حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد. به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، علیرضا رئیسیان درباره کیفیت برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره که شب گذشته در پردیس تئاتر تهران در خاوران برگزار شد گفت: «من در این سی و چند سال در هیچ […]

کارگردان فیلم چهل‌سالگی به حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، علیرضا رئیسیان درباره کیفیت برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره که شب گذشته در پردیس تئاتر تهران در خاوران برگزار شد گفت: «من در این سی و چند سال در هیچ مراسمی شرکت نکردم و در مراسم شب گذشته هم به دلیل اینکه قرار بود در بخش بزرگداشت خانم معتمدآریا شرکت کنم حضور پیدا کردم. سر و شکل مراسم دیشب بسیار سینمایی بود. در عکس‌هایی که از سال‌های قبل می‌دیدم دکورها خیلی شلوغ بودند که اصلا ربطی به سینما نداشتند.»

این کارگردان در ادامه در واکنش به حاشیه هایی که بعد از اجرای گروهی بعد از نمایش سلام چهل‌سالگی به وجود آمد نیز بیان کرد: «من متوجه تکخوانی نشدم و حتما آنهایی که چنین قضیه‌ای را مطرح کردند آنهایی هستند که مو را می‌بینند نه پیچش مو. در واقع اصلا برای‌شان مهم نیست که بخواهند ببینند. من به عنوان کسی که در سالن حضور داشتم با قاطعیت می‌گویم چنین چیزی نبوده و بانوان به شکل گروهی می‌خواندند.»