واکنش محسن رضایی به یادداشت اخیر میرحسین موسوی

صافی نیوز / محسن رضایی در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی تاکید کرد: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری را برای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش های بزرگ، بازدارند.

به گزارش صافی به نقل از فارس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به یادداشت اخیر میرحسین موسوی نوشت: طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه‌ای را برای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.

متن این یادداشت در ادامه آمده است:

با تکریم و نکوداشت یاد او، تنهابه گوشه ای ازخدمات این قهرمان بزرگ، اشاره می کنم:

الف: شهید همدانی از جمله جوانان مومن و انقلابی بود که مبارزه با استبداد را با مبارزه علیه رژیم ستمشاهی، آغاز ودر مجاهدات و پیروزی ملت ایران نقش موثری ایفا نمود.

ب: او پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در عملیات آزادسازی سنندج و بخش‌هایی از کردستان از دست ضد انقلاب، افتخار آفرید.

ج: شهید همدانی در دوران دفاع مقدس، در تاسیس و فرماندهی سه لشکر، ایفای نقش کرد:

۱. در تاسیس تیپ ۲۷ حضرت رسول(ص) در کنار شهیدان همت و شهبازی به سردار بزرگ سپاه اسلام احمد متوسلیان کمک کرد؛

۲. در فرماندهی لشکر قدس گیلان و هدایت آن در عملیات‌های دفاع مقدس افتخار آفرید.

۳. در تشکیل تیپ انصارالحسین (ع) همدان و فرماندهی آن نقش اساسی داشت.

د: سردار شهید حسین همدانی با کمک سایر فرماندهان لشکرها در تنگهء مرصاد ،راه را بر منافقین بست و از ورود آنان به کرمانشاه ممانعت کرد.

پس از دفاع مقدس:

او پس از سالهامجاهدت در مبارزه با استبداد و رژیم بعثی عراق ،هرگززندگی آرام را بر مجاهدت درراه خدا ترجیح نداد

۱- او یکی ازیاران وهمراهان موثر فرماندهی سپاه در سازماندهی نوین وتوسعهء سپاه پاسداران بود؛

٢- ازتجربه حضور متواضعانه اش درعرصه های گوناگونِ مردمی و از عشقی که به آحاد جامعه داشت در مدیریت فتنه ۸۸ بخوبی بهره گرفت و با دست مردم و حتی با بکارگیری افرادی از معترضین، باتدبیری ستودنی، از بروزفجایع بزرگی جلوگیری کرد.

٣- همدانی در کنار قهرمانِ پرآوازه جهان اسلام شهید سلیمانی، دردفاع ازحرم ودر انهدام داعش در سوریه و عراق، نقش‌آفرین بود.

بی‌تردید نام سردار همدانی در زمره قهرمانان آزادسازی سرزمینهای اسلامی ومبارزه با استبداد، با کارنامه‌ای سرشار از مجاهدت و افتخار دردفاع از ایران، عراق، سوریه و لبنان ونیز شکستن محاصرهء مردم مظلوم سنندج و مریوان و … در تاریخ، جاودانه خواهد ماند. او از نمونه های روشن خدمت بدون منت بودکه ازهیچ ماموریتی پا عقب نکشید ویا استعفا نداد.

اما دلیل اهانت به این قهرمان ملی درشرایط حساس فعلی چیست؟ انشالله در فرصتی، مشروحا به آن خواهم پرداخت لیکن ذکر اجمالیِ یک نکته لازم است وآن اینکه:

طراحان مکتوب اخیر، سناریوی تکراری و مایوسانه ای رابرای جلوگیری از تحولی جدید در مسیر تحقق اهداف ملت ایران، طراحی کرده و درپی آنند که باسنگ اندازی در میدان مبارزه اصلی، ملت و نظام و دولت ما را از فرصت جهش های بزرگ، بازداشته، در اوج محاصره اقتصادی و در بحبوحه مذاکرات برجام، ملت را از همراهی با دولت مردمی باز دارند.

امروزه تنها یک میدان اصلی و روبه جلو در مسیرتعالی و پیشرفت ایران بیشتر وجود ندارد و آنهم یک قیام و جهش اقتصادی با وحدت ملی پیرامون رهنمودها و اوامر رهبری حکیم انقلاب اسلامی و پرهیز از خط ونشان کشیدن و حاشیه سازی های بی حاصل است.

محسن رضائی
۲۱مرداد۱۴۰۱

انتهای پیام/