واکنش وزیر کشور به اتفاقات روزهای اخیر در سنندج

صافی نیوز / وزیر کشور گفت: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیروهای انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده و خواهند کرد، و نگاه های خام اندیشانه آنها برچیده خواهد شد.

به گزارش صافی به نقل از مهر، احمد وحیدی امروز سه شنبه (۱۹ مهرماه) در سفر خود به استان کردستان و در حاشیه بازید از تصفیه خانه سنندج، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد اغتشاشات و آشوب هایی در سطح شهر بوده ایم که اگرچه اندک بوده اما موجب مزاحمت برای مردم شده است.

وی، اغتشاشات را حمایت شده و طراحی شده توسط گروهک های تروریستی و تجزیه طلب کومله، دموکرات و پژاک دانست و افزود: این گروهک ها دارای سوابق و تاریخ بسیار بدی هستند؛ از مزدوری صدام گرفته تا مزدوری کشورهای دشمن ایران و رژیم صهیونیستی و جنایت های زیاد دیگری که در این سرزمین انجام می دهند.

وزیر کشور عنوان کرد: این گروهک ها تلاش کرده اند که در رابطه با اغتشاشات در کردستان برنامه ریزی کنند، اما مردم شریف کًرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند، به دنبال آرامش و امنیت و توسعه هستند و این نا امنی را بر نمی تابند.

وی ادامه داد: رییس جمهور در سفر خود به استان، مبالغ هنگفتی را برای پیشرفت این استان پیش بینی کرده اند که بخش هایی از آن تخصص یافته و بخش های دیگری نیز در حال انجام است؛ پروژه انتقال آب نیز از اقدامات دلسوزانه مسئولان استان است.

وحیدی، بیان کرد: اما دشمنان این مردم که می خواهند خود را دلسوز مردم معرفی کنند به دنبال جلوگیری از این توسعه و پیشرفت هستند و این چه دشمنی است که با مردم کًرد می شود؛ به هنگام توسعه و پیشرفت که نیازمند سرمایه گذاری سرمایه گذاران است اغتشاش ایجاد می شود.دشمنان می خواهند جوی را درست کنند که سرمایه گذار را فراری دهند و این به نفع هیچ کس نیست و فقط دشمنان و از این اقدام خوشحال می شوند.

به گفته وی، مسئولان شبانه روز با مردم هستند و برای توسعه کردستان دلسوزی می کنند در حالی که این گروهک ها در تلاش هستند که شهر را تخریب کنند و به آتش بکشند، خدمات و امکانات شهرداری را تخریب کنند، این وضعیت برای مردم کاملا مشخص است.

وزیر کشور تصریح کرد: مردم شریف کردستان و سنندج سال هاست که این گروهک ها را می شناسند و باید با حضور موثر خود در میدان این گروهک ها را به عقب برانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیروهای انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده و خواهند کرد، و نگاه های خام اندیشانه آنها برچیده خواهد شد.

وحیدی یادآور شد: باید همه به فکر توسعه و پیشرفت باشیم و در کنار نیروهای امنیتی باشیم.

انتهای پیام/