وزرای پیشنهادی رئیسی که مخالفی در مجلس ندارند

صافی نیوز / عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به جزئیات رسیدگی به رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گفت: برای وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، دادگستری و دفاع مخالفی ثبت نام نکرده است.

به گزارش صافی به نقل از فارس،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات برگزاری رأی اعتماد برای وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت: برای سه وزیر پیشنهادی هیچ مخالفی ثبت نام نکرده است.

وی افزود: در مورد بررسی رأی اعتماد به هر وزیر پیشنهادی ابتدا گزارش کمیسیون تخصصی به مدت ۱۰ دقیقه در مورد جمع‌بندی کمیسیون برای وزیر پیشنهادی مربوطه قرائت می‌شود و اگر کمیسیون‌ یا کمیسیون‌های فرعی مرتبط با حوزه کاری آن وزارتخانه گزارشی داشته باشند به مدت ۵ دقیقه گزارش‌شان قرائت می‌شود و پس از آن دو نفر موافق و دو نفر مخالف در رابطه با وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت:‌در مورد سه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دادگستری هیچ مخالفی ثبت نام نکرده است که در این باره دو برداشت از آیین نامه می‌شود؛ یکی اینکه چون مخالفی ثبت نام نکرده، موافقی هم صحبت نمی‌کند و برداشت دوم این است که موافق می‌تواند صحبت داشته باشد.

انتهای پیام/