وزش شدید باد در انگلیس سه قربانی گرفت

لندن – ایرنا – منابع انگلیسی گزارش دادند که در اثر وزش شدید باد با سرعت ۱۲۹ کیلومتر در ساعت و تداوم بارندگی در این کشور دست‌کم ۳ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند. به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، این منابع می‌گویند یکی از این قربانیان، سرنشین خودرویی بوده که جمعه گذشته در اثر سقوط یک […]

لندن – ایرنا – منابع انگلیسی گزارش دادند که در اثر وزش شدید باد با سرعت ۱۲۹ کیلومتر در ساعت و تداوم بارندگی در این کشور دست‌کم ۳ نفر جان خود را ازدست‌داده‌اند.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، این منابع می‌گویند یکی از این قربانیان، سرنشین خودرویی بوده که جمعه گذشته در اثر سقوط یک درخت در اتوبان منطقه باکفستلی، واقع در جنوب غربی انگلیس کشته می‌شود. پلیس منطقه نورث دوون هم صبح شنبه گزارش داد فرد دیگری را در نزدیکی سواحل منطقه سانتون نجات داده اما پیش از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
اداره هواشناسی انگلیس از دیروز درباره وقوع طوفان و جاری شدن سیل هشدار داده و پلیس راهور هم درباره راه‌بندان‌های سنگین در جاده‌ها اطلاع‌ داده است.
تصاویر منتشرشده در فضای مجازی حاکی است که امروز (شنبه) برخی از محورهای مواصلاتی در جنوب شرق انگلیس در اثر جاری شدن سیل مسدود و یا با ترافیک‌های سنگین مواجه بودند.
گزارش‌ها حاکی است که قطارهای بین‌شهری نیز به دلیل شدت وزش باد سرعت خود را کاهش دادند که این امر به بروز تأخیر و یا لغو برخی خدمات ریلی منجر شد.
وضعیت بد آب و هوایی در این کشور همچنین نشست‌وبرخاست هواپیماها را با مشکل مواجه کرده است. رسانه‌های انگلیسی دیروز گزارش دادند که پرواز شرکت هواپیمایی امارات به دلیل وزش شدید باد به‌جای فرودگاه گاتویک لندن، در فرودگاه منچستر فرود می‌آید.
پرواز شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز هم به همین دلیل قادر به فرود در فرودگاه هیترو لندن نبود و پس از چند دور چرخیدن دور فرودگاه، با ۲۰ دقیقه تأخیر فرود می‌آید.
گزارش‌ها حاکی است باد و طوفان که از حدود ۲ روز پیش آغازشده بیشتر مناطق انگلیس و ایرلند شمالی را درنوردیده است و تا ظهر یکشنبه ادامه دارد.
شبد**اروپام ** هـ ن **
انتهای پیام/