وزیر اطلاعات: انقلاب اسلامی نماد حرکت در دل نا امیدی ها

صافی نیوز / وزیر اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی نماد حرکت در دل نومیدی هاست و امام خمینی(ره) قهرمان این حرکت بود.

به گزارش صافی، حجت الاسلام والمسلمین علوی امروز در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه علما و روحانیون رکن اصلی تمامی مبارزات ضد استبدادی بویژه انقلاب اسلامی بوده اند به تشریح نقش بی بدیل امام راحل در پیروزی انقلاب پرداخت و افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دل یاس وناامیدی ها شکل گرفت و براساس نظر تحلیلگران سیاسی با امیدواری مردم و به رهبری امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب محقق شد.

وی با تاکید براینکه این انقلاب همچنان با تضمین مردم و امید به مردم استمرار خواهد یافت افزود: امید به مردم حرکت ، مقاومت و دفاع از انقلاب و نظام را در پی دارد و نباید هیچگاه از آن غافل شد.

وزیر اطلاعات تحقق امید در بین مردم را خدمت صادقانه و بی منت به آحاد جامعه دانست و گفت: خدمت به مردم در فرهنگ قرآنی به عنوان صدقه جاریه است چرا که مردم در صحنه های مختلف برای دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته اند و شکر این نعمت الهی تنها با خدمت بی منت ممکن است.

علوی امنیت  کنونی  کشور را بی بدیل توصیف و خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور به رغم ناامنی های موجود در کشور های منطقه مرهون همدلی و همراهی مردم است چرا که اطلاعات ۸۰ میلیونی ملت برای صیانت از انقلاب اسلامی بالاتر از هر قدرتی است.

وی افزود: اگر تهدیدی برای کشور احساس شود همین مردم خودشان هستند که در مقابل دشمن می ایستند و این همدلی در لایه های تولید امنیت از جمله نیروهای نظامی ، انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی بیش از سایر بخش هاست .

وی به سخنان اخیر بی اساس رئیس جمهور جدید امریکا اشاره کرد و گفت: متاسفانه ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد.

وزیراطلاعات نقش مردم آذربایجان را در پیروزی انقلاب یادآور شد و گفت: حماسه بزرگ ۲۹ بهمن مردم تبریز در سال ۱۳۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و شهدای این حوادث و حوادث پس از آن با خون گرمشان خدمت ، وفاداری و پیروی از ولایت را در جامعه نهادینه کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ۵۷ روز به بار نشستن تلاش های همه آحاد جامعه بود ، تاکید کرد : دهه فجر همواره برای مردم با برکت بوده است و خدمتگزاران نظام با تلاش بیش از پیش در این ایام با آماده کردن طرح های عمرانی برای افتتاح تلاش می کنند این ایام را با فراهم کردن آسایش و رفاه در جامعه در کام مردم شیرین کنند.

استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست گفت: امنیت و احساس امنیت یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی  در سراسر کشور از جمله آذربایجان شرقی است که با تلاش همگانی میسر شده است.

جبارزاده افزود: اگر این امنیت در کشور محقق نمی شد قطعا دیگر حوزه ها نیز آسیب می دید و فعالیت در بخش های دیگر از جمله سرمایه گذاری های اقتصادی امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان برای خروج برخی واحدهای صنعتی از بحران گفت :  در سال های گذشته بیش از ۷۰ واحد تولیدی در استان مشکلات کارگری داشتند و ۲۷ واحد نیز با بحران جدی مواجه بود که به رغم تنگناها و محدویت مالی دولت و بخش های اقتصادی با تلاش بخشهای مختلف از جمله دستگاه قضایی و نظارتی و امنیتی این مشکلات مرتفع شد.