پاسخ قلعه نویی به صحبت های مایلی کهن

سرمربی سپاهان پاسخ صحبت‌های اخیر مایلی کهن را داد. امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های اخیر محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: من در حال حاضر مشغول آماده‌سازی تیمم برای نیم فصل دوم هستم و مثل آقایان بیکار نیستم جواب هر چیزی را بدهم و نسبت به هر اتفاق واکنش نشان بدهم. […]

سرمربی سپاهان پاسخ صحبت‌های اخیر مایلی کهن را داد.

امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص صحبت‌های اخیر محمد مایلی‌کهن اظهار داشت: من در حال حاضر مشغول آماده‌سازی تیمم برای نیم فصل دوم هستم و مثل آقایان بیکار نیستم جواب هر چیزی را بدهم و نسبت به هر اتفاق واکنش نشان بدهم. افرادی نیاز دارند برای دیده شدن و رفتن روی تیتر یک رسانه‌ها مصاحبه کنند و برای خوش‌آمد دیگران حرف بزنند.

وی افزود: مصاحبه‌‌های چند سال اخیر این افراد را بگذارید کنار هم هر روز یک چیز می‌گویند. یک روز روی آنتن زنده برنامه نود به فردوسی‌پور می‌گویند کی‌روشی‌پور هستی و فوتبال را به لجن کشیدی. خدا را شکر در عصر ارتباطات هستیم و روزمه و کارنامه و صحبت‌های همه در دسترس است. مصاحبه آن روزشان را بگذارید کنار صحبت‌های امروز و مقایسه کنید تا به حرف خودش برسید که اعتراف می‌کند تعادل روانی ندارد.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: برایم جالب است که چرا شخصی نسبت به مصاحبه من واکنش نشان داده که صبحت‌هایم ارتباطی به او نداشته هست. فکر می‌کنم وقتی علیه برخی صحبت کردم منافع این افراد هم به خطر افتاده و برای خوش آمد آنها این صحبت‌ها را انجام می‌دهند.

قلعه‌نویی در پایان یادآور شد: اینها آخرین باری که یک تیم را تحویل گرفتند و یک فصل کامل در آن دوام آوردند و برکنار نشدند را یادشان نیست بعد می‌گویند چرا فلانی از ذوب آهن رفته سپاهان. رکورد دار سقوط تیم‌ها به دسته یک هستند بعد می‌گویند چرا قهرمان آسیا نشدی. تیم خوبی مثل فولاد خوزستان در دوره این آقا نابود شد. من تعجب می‌کنم چرا برای صحبت در مورد فوتبال سراغ این افراد می‌روند.