پاسخ مقام شهرداری تهران به ماجرای فیش حقوقی ۱۰۶ میلیونی

صافی نیوز / مدیرعامل سازمان پسماند مدیریت پسماند درباره ماجرای فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی یکی از پرسنل این سازمان توضیح داد و پایگاه خبری رسمی شهرداری تهران نیز تصویری از فیش حقوقی ۳۴ میلیون تومانی این فرد مربوط به فروردین ۱۴۰۲ منتشر کرد.

به گزارش صافی به نقل از ایلنا، رضا شرفی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حق‌الزحمه ۱۰۶ میلیون تومانی به یکی از کارکنان این سازمان، بیان داشت: همان‌گونه که پیشتر بیان شده، این فیش مشتمل بر معوقات و بدهی‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۷ میلیون تومان از حقوق درج‌شده در فیش حقوقی مردادماه ۱۴۰۱، مجموع معوقات ۴ ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال گذشته است. این معوقات ناشی از پرداختی علی‌الحساب، نسبت به میزان افزایش قانونی (ابلاغی شورای‌عالی کار) بوده که در موعد مقرر پرداخت نشده است.

مدیرعامل سازمان پسماند افزود: محل کار روزانه فرد موردنظر در مجموعه آرادکوه (آبعلی) مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آور شغلی است. طبق رویه دریافت صعوبت کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایطی ابلاغ شده است. ضمناً این فرد ۳۲ سال سابقه کاری داشته و هم‌چنین از خانواده معزز ایثارگران هستند.

شرفی با بیان این که که «در راستای شفاف‌سازی و دفاع از زحمات همکارانم در مجموعه پسماند، آخرین فیش حقوقی مربوط به فرودین‌ماه ۱۴۰۲ را با اجازه ایشان، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم»، تأکید کرد: علیرغم اعمال افزایش قانونی سال جدید، خالص دریافتی ایشان در فروردین‌ماه امسال، ۳۴میلیون و پانصدهزار تومان بوده است.

انتهای پیام/