پرداخت ۴۱ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان مراغه

مدیرکمیته امداد مراغه از پرداخت ۴۱ میلیارد ریال وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در سالجاری خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۳۰۰ نفر پرداخت شده است. به گزارش صافی اکبر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اساس و سیاست های کلان کمیته امداد امام خمینی […]

مدیرکمیته امداد مراغه از پرداخت ۴۱ میلیارد ریال وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت این کمیته در سالجاری خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۳۰۰ نفر پرداخت شده است.

به گزارش صافی اکبر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اساس و سیاست های کلان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر کشور هدایت خانواده های تحت پوشش به سمت اشتغال، درآمدزایی و خودکفایی است.

وی توانمندسازی اقتصادی، توسعه فرهنگ کار و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی را از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد عنوان کرد.

ابراهیمی همچنین از اعطا ۴۰ دستگاه آبگرمکن گازی در بین خانواده های تحت پوشش خبر داد و گفت: آبگرمکن های تهیه شده در مناطق محروم شهرستان و در بین خانواده هایی که فاقد آبگرمکن مناسب بودند توزیع شد.

وی با بیان این که خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته از خانواده های تحت پوشش ارائه می شود،

افزود: مددکاران این نهاد در حد توان خود می کوشند تا نیازمندی خانواده ها را در زمان مناسب مرتفع سازند.

وی همچنین به تشکیل کمپین ‘هر خانواده مراغه ای یک هدیه’ در آستانه عید نوروز و سال جدید اشاره کرد و گفت: خانه تکانی نوروز فرصتی مناسب برای اهدای وسایل نو استفاده نشده به نیازمندان است.

وی ادامه داد : مشارکت مردم و همشهریان در این اتفاق خداپسندانه موجب می شود که هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندان خود در عید نوروز نشوند.

وی افزود: همشریان و نیکوکاران مراغه ای می توانند برای مشارکت در این طرح با شماره های ۳۷۲۵۲۱۱۱ و ۳۷۲۴۵۵۵۱ کمیته امداد مراغه تماس حاصل کنند.

بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.