16:49 1403/02/17
برای اولین بار؛

پردیس سینمایی در مرند احداث می شود

صافی نیوز – مرند – تفاهم نامه احداث اولین پردیس سینمایی در شهرستان مرند با حضور معاون سازمان سینمایی کشور در مرند به امضا رسید.

به گزارش صافی نیوز، تفاهمنامه همکاری جهت احداث اولین پردیس سینمایی در شهرستان مرند امروز با حضور معاون سازمان سینمایی کشور، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مرند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

جلسه هماهنگی و امضای تفاهمنامه تاسیس هفدهمین پردیس سینمایی امید کشور به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری مرند، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند و معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان سینمایی کشور و هیات همراه، در محل شهرداری مرند برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند، در گفتگو با صافی نیوز، ابراز داشت: مقرر شد این پردیس سینمایی با اعتبار مصوب سازمان امور سینمایی وزارت ارشاد به مبلغ یک میلیاد و ۲۰۰ تومان بلاعوض در زمینی بالغ بر ۷۵۰ مترمربع در یکی از پارک های مرند به احتمال زیاد پارک لاله این شهر احداث شود.

محمدتقی طهماسب پور ادامه داد: زمینی توسط شهرداری مرند جهت احداث این پردیس سینمایی در اختیار سازمان امور سینمایی قرار داده می شود.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز جهت احداث این پردیس اذعان داشت: مبلغ تقریبی کل قرارداد حدود ۴ میلیارد تومان است که از طریق جذب سرمایه گذار تامین خواهد شد و مالکیت عرصه و اعیان برای شهرداری مرند بوده و درآمد پایدار و جذب توریسم از طریق برگزاری جشنواره های سینمایی کشوری و استانی ایجاد خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر با تقدیر از تلاش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و کمیسیون فرهنگی شورای شهر مرند تاکید کرد: پردیس سینمایی مرند در ۴ سالن مجزا به صورت کاملا مدرن احداث خواهد شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *