پرسپولیس به یک چهارم جام حذفی رسید

صافی - تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری برابر سپیدرود رشت، به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی کشور صعود کرد.

تیم های فوتبال سپیدرود و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت، در هوای آفتابی و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر میزبانش را شکست داد.

نیمه نخست این بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد اما در ادامه سپیدرود توانست بازی را به تعادل بکشاند و سرانجام دو تیم در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی متعادل و پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند و با توجه به نحوه بازی و نتیجه مساوی، همگان انتظار داشتند که کار به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود که تیم پرسپولیس به گل برتری دست یافت.

در واپسین دقایق این دیدار و در وقت های تلف شده «سعید کریمی» بازیکن سرخپوشان پایتخت موفق شد تنها گل این دیدار را به ثمر برساند و پرسپولیس با همین گل، سپیدرود را حذف و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد .

قضاوت این دیدار را پیام حیدری با کمک های علی میرزابیگی و مهدی عالیقدر بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، علیرضا نورمحمدی از سپیدرود رشت، سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب ایمان صادقی، ابراهیم لطفی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهی‌دست، امیر منصوریان، محمدرضا مهدوی، محمد علیزاده، میثم فردوسی، پویا نزهتی (محمد غلامی از دقیقه ۷۴)، مهرداد بایرامی (از دقیقه ۶۱ حمیدرضا طاهرخانی)، حسین شنانی (از دقیقه ۸۴ حسین ابراهیمی) به مصاف پرسپولیس رفت.
سرخپوشان پایتخت نیز با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری (ماریو بودیمیر)، احمد نوراللهی، مهدی شریفی، سیامک نعمتی (از دقیقه ۷۷ سعید کریمی)، سروش رفیعی، امید عالیشاه، علی علیپور رو در روی سپیدرود قرار گرفتند.

انتهای پیام/