1:59 1403/02/13

پرسپولیس در نیمه نخست با ۲ گل برابر پدیده برنده شد

تهران – ایرنا – تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار حساس از اولین دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر برابر پدیده مشهد با حساب ۲ بر صفر پیروز شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ از ساعت ۱۷ و در حساسترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم های مدعی پرسپولیس و پدیده به مصاف هم رفته اند.
قضاوت این دیدار که در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است را «سیدمهدی سیدعلی» برعهده دارد.
این دیدار با حملات میهمان آغاز شد و بازیکنان پدیده در دقایق ابتدایی فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که «علیرضا بیرانوند» دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با واکنشی مناسب، مانع از به ثمر رسیدن گل شد.
در ادامه بازیکنان پرسپولیس بر روند بازی مسلط شدند و در دقیقه ۲۳ «شایان مصلح» در محوطه جریمه پدیده با تکل مدافع حریف سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.
«علی علیپور» از این فرصت استفاده کرد و گل نخست میزبان را به نام خود ثبت کرد.
در دقیقه ۳۲ «سیامک نعمتی» با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند و تلاش «میلاد فراهانی» دروازه بان پدیده برای مهار توپ ثمری نداشت.
در نهایت شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» به راحتی در نمیه نخست این دیدار به برتری ۲ بر صفر رسیدند تا در آستانه یک پیروزی مهم قرار بگیرند.
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و علی علیپور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
**ترکیب پدیده:
میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی و حسین مهربان
سرمربی: یحیی گل محمدی
ورزشی**۳۷۸۳**۹۱۲۹
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}