15:25 1403/02/17
همزمان با هفته دولت؛

پروژه های شهری مرند با ۹ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می شود

صافی نیوز – مرند – شهردار مرند از افتتاح پروژه های شهری به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان خبر داد.

حسین کاوه، در گفتگو با صافی نیوز، با تشریح پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت ابراز داشت: چندین پروژه شهری مرند، به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: پروژه سنگفرش معابر شهر مرند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ۲۲۴ هزار مترمربع مساحت اجرایی شد.

کاوه افزود: ۳۲ هزار مترمربع از معابر شهری مرند نیز با ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آسفالت ریزی شد که با حضور چند اکیپ، نهضت آسفالت ریزی را در شهر مرند اجرا کردند.

شهردار مرند اجرای پروژه جدول گذاری به طول ۵ هزار متر با اعتبار یک میلیارد تومان را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

کاوه همچنین از احداث دیواره سنگی چایکنار مرند خبر داد و عنوان کرد: این پروژه به متراژ ۲ هزار مترمکعب با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه اجرایی شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث چندین پل در مرند گفت: پل شهرک سبا در ۱۲۰ مترمربع با ۲۵۰ میلیون تومان و پل سردار ملی در ۱۲۰ مترمربع با ۱۸۰ میلیون تومان از جمله این پل ها هستند.

شهردار مرند اظهار داشت: مراسم افتتاح پل خیام نیز روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و جمعی از مسئولین و اعضای شورای شهر مرند، در محل پروژه برگزار می شود.

کاوه ادامه داد: این پل با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در ۱۱۰ متر مربع مساحت اجرایی شده که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *