پزشکی قانونی علت مرگ «آزاده نامداری» را اعلام کرد

صافی نیوز / خبر تلخ مرگ آزاده نامداری عصر شنبه ۷ فروردین منتشر شد. وقتی خبر مرگ مشکوک وی از سوی پدر و مادرش به اورژانس و سپس به پلیس اعلام شد؛ تیم جنایی برای بررسی ماجرا به خانه وی در یکی از برج‌های خیابان مهستان واقع در شهرک غرب رفتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد روز پنجشنبه ۵ فروردین، آزاده نامداری که قرار بود با همسر و دخترش به سفر شمال برود از مسافرت منصرف شده و در خانه برای انجام کارهای شخصی می ماند.

به گزارش صافی، در ادامه تحقیقات مشخص شده که آزاده نامداری در یک دفتر مشق ۴۰ برگی برای دخترش جملاتی نوشته بود که چیزی شبیه به خداحافظی بود. در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعیت زندگی‌اش راضی نیست. پس از آن درخصوص اموالش تعیین تکلیف کرده بود که شبیه به وصیت‌نامه بود.

نظریه پزشکی قانونی

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با گذشت ۸ روز از کشف جسد آزاده، پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ مسمومیت براثر مصرف بیش از حد داروهای اعصاب و روان بوده است.

آزاده نامداری با مصرف بیش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است!

همشهری آنلاین ادعا کرد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از ۱۰۰ عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

انتهای پیام/