پلمب بیش از هزار مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی

صافی نیوز / سخنگوی سازمان اورژانس کشور آمار ارایه خدمات در طرح سلامت نوروزی را ارایه کرد و گفت: از ۲۵ اسفند تا روز گذشته اول فروردین ۱۴۰۱ در مجموع ۶۵ هزار و ۴٢١ ماموریت توسط خودرو های امدادی اورژانس ١١۵ انجام شده است.

به گزار صافی بهخ نقل از ایسنا، مجتبی خالدی درباره آمار مراجعه بیماران و ارائه خدمات اورژانس به مسافران نوروزی در طرح سلامت ١۴٠١ اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های اورژانس از ٢۵ اسفند ماه تا ساعت ٢۴ روز گذشته ٢ هزار و ١٣۶ نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ٣١ هزار و ۴٠٩ نفر بیمار و مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی در خصوص تعداد ماموریت های موتورلانس اورژانس کشور نیز در این مدت گفت: ۶ هزار و ٧٩١ ماموریت موتورلانس در طرح سلامت نوروزی انجام شده است. همچنین ۴٢ ماموریت نیز از سوی اتوبوس آمبولانس ها و ۴٢ ماموریت از سوی اورژانس هوایی صورت گرقته است. در مجموع ۶۵ هزار و ۴٢١ ماموریت توسط خودرو های امدادی اورژانس ١١۵ انجام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در طح نوروزی ۶٨٧ هزار و ۶٩ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند، گفت: در این راستا ١۴۵ هزار و ٩۵٣ نفر در بیمارستان ها بستری هستند و بر اساس گزارش ها در طرح سلامت نوروزی ١۴ هزار و ۶٢٩ جراحی اورژانسی نیز انجام شده است.

وی درباره بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی نیز افزود: ۶٩ هزار و ١۵٣ بازدید از این مراکز صورت گرفته است.

خالدی ادامه داد: ۶ هزار و ٩٠٣ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شدند. هزار و ٢۶۶ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نیز پلمب شدند.

انتهای پیام/