پیام توئیتری ظریف پس از دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران

صافی - وزیر امور خارجه پس از دیدار با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی در توئیتر از نقش مهم نیروهای مسلح ایران در برابر تروریسم تمجید کرد.

به گزارش صافی نیوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز چهارشنبه ساعاتی پس از دیدار صمیمانه خود با تنی چند از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی در توئیتر تأکید کرد که فداکاری‌های نیروهای مسلح ایران در منطقه هرگز فراموش نخواهد شد.

محمدجواد ظریف در این پیام توئیتری نوشت: «باعث افتخار من بود که امروز با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار کردم. نیروهای مسلح ما در دفاع از مردم کشورمان، منطقه و جهان در برابر صدام و داعش فداکاری کردند. ما هرگز فداکاری‌های آنها را فراموش نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که قلدرمآبان جهان [مشخصاً آمریکایی‌ها] با دامن زدن به ناامنی و بی‌ثباتی میراث آنها را از بین ببرند و جهان هم نباید چنین اجازه‌ای دهد».

در دیدار امروز محمدجواد ظریف با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علاوه بر سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، فرماندهان بلندپایه دیگری همچون سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضا، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و همچنین سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/