پیام رسان های داخلی تقویت شوند

رشت – ایرنا – دادستان کل کشور توجه به شبکه ملی اطلاعات را از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب دانست و خواستار تقویت پیام رسان های داخلی شد. به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری عصر پنجشنبه در مراسم یادواره ۴۲۶ شهید گلگون کفن شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب می کوشند […]

رشت – ایرنا – دادستان کل کشور توجه به شبکه ملی اطلاعات را از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب دانست و خواستار تقویت پیام رسان های داخلی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدجعفر منتظری عصر پنجشنبه در مراسم یادواره ۴۲۶ شهید گلگون کفن شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب می کوشند از فضای مجازی برای از بین بردن اعتقادات جوانان ما استفاده کرده و آنان را از مسیر تقوا و اسلام دور کنند.
وی ادامه داد: کسی مخالف فضای مجازی نیست بلکه تمام فریاد ما این است که باید فضای مجازی را که دشمنان تلاش دارند از آن علیه اسلام و انقلاب بهره ببرند، مدیریت کنیم تا در اختیار دشمنان نباشد.
دادستان کل کشور با اشاره به وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی در کشور، روزهای پرافتخار دفاع مقدس را یادآوری و خاطرنشان کرد: در آن روزها ملت ایران با روحیه بسیجی، انقلابی و اسلامی در صحنه حاضر شدند و از آرمان های انقلاب پاسداری کردند و امروز در شرایط جنگ اقتصادی باید با همان تفکر به میدان برویم و حتما پیروز خواهیم شد.
حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه با تفکر غربگرایی هیچگاه پیروز نخواهیم شد، اظهار داشت: با اندیشه انقلابی و اسلامی می توانیم در جنگ اقتصادی نیز مانند دوران دفاع مقدس پیروز شویم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به دشمنی دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب اشاره و اضافه کرد: در جنگ تحمیلی نیز از هیچ جنایت ، ظلم و ستمی علیه ملت ایران کوتاهی نکردند ولی جوانان ما با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند و از نظام و انقلاب پاسداری کردند.
وی در خاتمه سخنانش، با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور خود نشان می دهند که در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
دادستان کل کشور انبیاء و اولیاء الهی را برگزیده خداوند متعال برای سعادت انسان دانست و به سالروز شهادت حضرت زهرا اشاره و بر لزوم تبعیت همگان از سیره فاطمی و ولایتمداری تأکید کرد.
شهرستان آستانه اشرفیه در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
۷۲۸۷/۲۰۰۷/
انتهای پیام/