پیشنهاد رسمی لس آنجلس لیکرز به نیواورلانز برای جذب اولین ستاره

تهران- ایرنا- بالاخره سران باشگاه لس آنجلس لیکرز وارد عمل شدند و برای جذب آنتونی دیویس اقدام کردند. پیشنهاد خوب این باشگاه به نیواورلانز امروز لیگ NBA را تحت تاثیر خود قرار داد. به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز شنبه با پنج مسابقه ادامه پیدا کرد که این دیدارها […]

تهران- ایرنا- بالاخره سران باشگاه لس آنجلس لیکرز وارد عمل شدند و برای جذب آنتونی دیویس اقدام کردند. پیشنهاد خوب این باشگاه به نیواورلانز امروز لیگ NBA را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز شنبه با پنج مسابقه ادامه پیدا کرد که این دیدارها تحت تاثیر پیشنهاد رسمی لس آنجلس لیکرز به نیواورلانز برای انتقال آنتونی دیویس به این تیم بود.
پیش از این صحبت های زیادی درباره این انتقال مطرح شد اما رسانه ها امروز اعلام کردند که لس آنجلس لیکرز به طور رسمی پیشنهاد این انتقال را به تیم نیواورلانز داده است. در این پیشنهاد که رسانه ها اعلام کرده اند لیکرز خواستار انتقال آنتونی دیوس به این تیم شده و در مقابلش لونزو بال، کلی کوزما، راژون راندو، میشل بیسلی و انتخاب درفت سال بعد را به نیواورلانز می دهد. البته برخی از خبرنگاران نیز به نقل از منابع آگاه خود نام بازیکنان دیگری را هم مطرح کرده اند اما آنچه بیشتر به واقعیت نزدیک بوده همین پیشنهاد است که رد کردن آن آسان نیست با این حال همچنان خبری از توافق دو باشگاه هم منتشر نشده است.
نکته جالب توجه اینجاست که باشگاه بوستون نیز به این ستاره پیشنهاد داده اما اعلام شده که پدر دیویس علاقه ندارد که پسرش در بوستون دست به توپ شود و همین مساله فرصت را در اختیار باشگاه لیکرز قرار داده است. سران باشگاه بوستون اعلام کرده بودند که این تیم حاضر است هر بازیکنی که نیواورلانز بخواهد به علاوه کایری ایروینگ ستاره کنونی بوستون را در این انتقال قرار بدهد.
در جریان دیدارهای امروز هیوستون راکتز بازهم باخت. این تیم بامداد امروز به مصاف دنور رفت و با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۲۲ مغلوب حریفش شد. جیمز هاردن در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۹ پاس منجربه گل داشت اما نتوانست از شکست تیمش برابر صدرنشین غرب جلوگیری کند. برای دنور نیز نیکولا جوکیچ با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۹ اس منجربه گل ستاره میدان بود.
در دیگر دیدار برگزار شده اوکلاهاما با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۲ میامی هیت را شکست داد. در این روزها که راسل وست بروک بیشتر کار تیمی انجام می دهد و کمتر امتیاز می گیرد پائول جرج ستاره امتیازآور اوکلاهاما می شود. او در این مسابقه ۴۳ امتیاز، ۷ ریبان و ۵ پاس منجربه گل داشت. وست بروک نیز با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۴ پاس منجربه گل تریپل دبل کرد.
بوستون دیگر تیم برنده امروز بود. این تیم برابر نیویورک به میدان رفت و ۱۱۳ بر ۹۹ به برتری رسید. کایری ایروینگ ستاره بوستون در این دیدار بهترین بازیکن تیمش بود و با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجربه گل کارش را تمام کرد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده شارلوت ۱۰۰ بر ۹۲ ممفیس را شکست داد و یوتاجاز ۱۲۸ بر ۱۱۲ برابر آتلانتا به برتری رسید.
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴
انتهای پیام/