وحیدی:

پیشنهاد قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی رد شد

صافی نیوز / وزیر کشور درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز برگزاری امتحانات نهایی گفت که این پیشنهاد رد شده است.

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور به منظور تجلیل از شورا‌های آموزش و پرورش برتر کشور و مدیران و عوامل برتر طرح راهبرد توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی روز دوشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه که رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش پرورش هم حضور داشت، درباره مهمترین موضوعات و مسایل حوزه آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور در این نشست درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.

وحیدی درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز آزمون گفت که این پیشنهاد رد شده است.

وی به مقوله فرهنگ سازی هم اشاره کرد و گفت که مشکلات اجرایی را مدیران اجرایی حل می‌کند تا آزمون را آبرومند برگزار کنیم.

پیشتر سرپرست وزارت آموزش و پرورش قطع اینترنت در ۱۱ روز برگزاری امتحان نهایی را تکذیب کرده و گفته بود: در روز‌های امتحان نهایی، اینترنت پایدار و پرسرعت برای حوزه‌های امتحانی و محدود سازی اینترنت بین‌الملل در دست بررسی است، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام/