پیشنهاد هدایت تیم ملی را می پذیرم/ قراردادی ندارم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با سرپرست فدراسیون در خصوص ادامه همکاری صحبت‌هایی انجام داده‌ام و به این نتیجه رسیدم همکاری خود را با رده‌های سنی پایه ادامه بدهم. مهران بهنام فر در خصوص غیبت در مسابقات انتخابی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: قرارداد من با فدراسیون کاراته تا پایان المپیک جوانان […]

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با سرپرست فدراسیون در خصوص ادامه همکاری صحبت‌هایی انجام داده‌ام و به این نتیجه رسیدم همکاری خود را با رده‌های سنی پایه ادامه بدهم.

مهران بهنام فر در خصوص غیبت در مسابقات انتخابی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: قرارداد من با فدراسیون کاراته تا پایان المپیک جوانان در آرژانتین بود. درست است با سرپرست فدراسیون صحبت هایی در خصوص ادامه کاری داشتم، ولی چون هنوز این صحبت ها به نتیجه نهایی نرسیده بود به سالن مسابقات نرفتم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با محسن آشوری داشتم جواب قطعی ندادم. نمی خواستم بعد از موفقیت هایی که با تیم های نوجوانان و جوانان در دو سال گذشته داشتیم همچنان کار کنم، ولی به احترام رفاقتی که با آشوری داشتم تصمیم گرفتم به این همکاری ادامه بدهم.

سرمربی تیم های رده سنی پایه گفت: نکته ای دیگری که باعث شد تصمیم به قبول مسئولیت تیم ملی بگیرم، این بود که جوانان با آتیه ای داریم که پیشرفت بسیار خوبی داشته اند. وظیفه خود می دانستم که آنها را در ادامه این مسیر کمک کنم. منطقی هم این بود که در مسابقات مهمی که پیش رو دارم در کنار آینده های کاراته ایران بمانم.

بهنام فر در پایان گفت: بعد از انجام صحبت های نهایی با سرپرست فدراسیون، از مرحله بعدی رقابتهای انتخابی در سالن حاضر شده و طبق برنامه و همانند گذشته با عدالت محوری و شفافیت در انتخابی ها، بهترین ها به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا می کنند.

انتهای پیام/