پیشنهاد وسوسه کننده یوونتوس برای «مارسلو»

یوونتوس پیشنهادی وسوسه‌کننده برای مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید دارد و تصمیم دارد دوباره او را با کریس رونالدو هم‎بازی کند. به گزارش خبرگزاری مهر، چندین ماه پیش بعید به نظر می‌رسید که مارسلو، یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال رئال مادرید و بهترین بازیکن این تیم مادرید را ترک کند. اما حالا این یکی از […]

یوونتوس پیشنهادی وسوسه‌کننده برای مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید دارد و تصمیم دارد دوباره او را با کریس رونالدو هم‎بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چندین ماه پیش بعید به نظر می‌رسید که مارسلو، یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال رئال مادرید و بهترین بازیکن این تیم مادرید را ترک کند. اما حالا این یکی از گزینه‌هایی است که ستاره برزیلی در حال بررسی آن است.

این مدافع چپ که ۳۰ سال هم سن دارد از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی تیم بالا و پایین‌های زیادی را تجربه کرده است.

سولاری معمولا بازیکنانی که محصول آکادمی تیم هستند را برای پست دفاع چپ ترجیح می‌دهد و مارسلو را روی نیمکت قرار می‌دهد. خیلی از کارشناسان معتقدند وضعیت و آمادگی نه‌چندان مناسب مارسلو باعث شده مربی بازیکنان جوان را به او ترجیح دهد، اما برخی هم معتقدند سولاری دوست دارد از جوان‌ترها استفاده کند.

مارسلو که این موضوع را متوجه شده و با توجه به این که رابطه خیلی خوبی هم با کریس رونالدو دارد، تصمیم دارد به پیشنهادی که طبق ادعای روزنامه ایتالیایی توتواسپورت، یوونتوس به او داده، بیشتر فکر کند.

طبق ادعای این روزنامه یووه حاضر است ۴۵ میلیون یورو به عنوان رقم ترانسفر به باشگاه بپردازد و دستمزد این بازیکن را هم سالی ۱۲ میلیون یورو در نظر گرفته است. بدون شک این پیشنهاد از چندین نظر برای مارسلو غیرقابل رد کردن است و اگر اتفاق بیفتد یکی از ترانسفرهای بزرگ اروپا هم خواهد بود.

در صورت پذیرفتن پیشنهاد هم مارسلو از جهنمی که در آن قرار دارد آزاد می‌شود، هم دوباره با رونالدو هم‌بازی می‌شود و هم در تیمی بازی خواهد کرد که پتانسیل خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته همه رقابت‌های محلی دارد. به علاوه دستمزد قابل قبولی هم دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/