پیگرنی:

کلوپ عادت دارد با گل های آفساید برنده شود

صافی - «مانوئل پیگرینی» سرمربی تیم وستهم بدنبال تساوی یک بر یک تیمش مقابل لیورپول در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «یورگن کلوپ» سرمربی قرمزها عادت دارد با گل های آفساید برنده بازی ها شود.

به گزارش صافی، تارنمای خبری یورو اسپورت روز سه شنبه نوشت: «جیمز میلنر» در دقیقه ۲۲ بازی «سادیو مانه» را در موقعیتی آفساید صاحب توپ کرد تا نخستین گل بازی توسط میهمان زده شود اما «میخائیل آنتونیو»، ۶ دقیقه بعد گل مانه را خنثی کرد تا یک امتیاز ارزشمند برای میزبان تثبیت شود.

در این بین، پیگرینی در مصاحبه ای اظهار داشت: کلوپ عادت دارد با گل های آفساید برنده شود؛ زمانی که در مالاگا بودم او با گلی که هفت متر در آفساید بود از من بُرد بنابراین نمی تواند در مورد هیچ موضوعی گله کند.

پیگیرینی با این اظهارات به بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۳ اشاره داشت؛ جایی که بورسیا دورتموندِ تحت هدایت کلوپ با نتیجه ۳ بر ۲ و به لطف گلی که در زمان به ثمر رسیدن آن در زمان های تلف شده، چهار بازیکن زردپوش در موقعیت آفساید قرار داشتند، پیروز شد.

سرمربی وستهم ادامه داد: گلی که آنها زدند یک متر در آفساید بود و در دقیقه آخر هم مقابل چشمان کمک داور موقعیتی داشتند که باز هم یک متر در آفساید بود.

شاگردان کلوپ در بازی شب گذشته شانس خود را برای افزایش اختلاف امتیاز خود با منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر جزیره از دست دادند؛ این در حالی است که «پپ گواردیولا» و تیمش این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی مقابل اورتون در بازی فردای خود، به لطف تفاضل گل بهتر صدر جدول را از چنگ قرمزهای آنفیلد در آورند.

پیگرینی در پایان افزود: پیش از بازی گفته بودم که ما باید این بازی را برای هوادارانمان ببریم و اگر بتوانیم کمکی هم به منچسترسیتی برسانیم، بهرحال سیتی هم تیم من است؛ شاید دلیل ناراحتی سرمربی لیورپول از این تساوی هم همین باشد.

انتهای پیام/