پیگیری اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضوع بهبود فضای کسب‌وکار در مجلس شورای اسلامی در اولویت قرار دارد، از پیگیری اجرای این قانون بعد از پایان تهیه قانون بودجه خبر داد. به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه یراق‌آلات، ماشین‌آلات و چوب، تجهیزات و صنایع وابسته برگزار شد. در این مراسم فرید […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضوع بهبود فضای کسب‌وکار در مجلس شورای اسلامی در اولویت قرار دارد، از پیگیری اجرای این قانون بعد از پایان تهیه قانون بودجه خبر داد.

به گزارش ایسنا، امروز (شنبه) مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه یراق‌آلات، ماشین‌آلات و چوب، تجهیزات و صنایع وابسته برگزار شد.

در این مراسم فرید موسوی – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی – با اشاره به اینکه موضوع بهبود فضای کسب‌وکار در مجلس شورای اسلامی در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: بخش‌هایی از قانون بهبود فضای کسب و کار که تاکنون اجرا نشده مشخص شده است.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی به دنبال آن است که با همکاری دولت بتواند این قانون را محقق کند، چراکه اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار برای همه صنایع و بخصوص صنایع کوچک و متوسط مفید خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین از تشکیل کمیته‌هایی در این کمیسیون خبر داد که در صورت نیاز بخش‌هایی از قانون بهبود فضای کسب و کار را بازنگری می‌کنند.

موسوی با اشاره به تأثیر اجرای این قانون در رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار کشور، از پیگیری اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار بعد از قانون بودجه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به قانون رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار در بخش اجرایی مطرح است، تصریح کرد: در حال حاضر مشخص شده که کدام دستگاه‌ها در اجرای این قانون تعلل کردند که بخش خصوصی نیز در اجرای این قانون غفلت‌هایی داشته است.
در ادامه این مراسم، ابوالقاسم سالار رضایی – مدیر اجرایی نمایشگاه یراق‌آلات، ماشین‌آلات و چوب، تجهیزات و صنایع وابسته – هدف برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا در صنعت چوب، ماشین‌آلات و یراق‌آلات عنوان کرد.

وی همچنین از حضور ۲۰۰ شرکت تولیدی، بازرگانی و خدماتی در این نمایشگاه خبر داد که حدود ۳۰ واحد به صورت مستقیم یا نمایندگی شرکت‌های خارجی در آن حضور پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام

انتهای پیام/