پیگیری اجرای مصوبات ستاد کرونا برای مراسم های احیا و نماز عید فطر

صافی نیوز / دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، ناجا، صدا و سیما، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، خواستار پیگیری اجرای بند ۱ مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شب های قدر شد.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در این نامه به مصوبات« شصت وششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، اشاره و بر اجرایی شدن بند۱ مصوبات ابلاغی در خصوص مراسم احیای شب های قدر تاکید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: در خصوص مراسم احیاء شبهای قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطرصرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار گردد و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی پروتکلهای بهداشتی جدید را ابلاغ می کند.

همچنین درشهرهای با وضعیت زرد وآبی بر اساس الزامات و محدودیت های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام گردد. مدت زمان برگزاری مراسم شبهای قدرحداکثر٢ ساعت بوده ولازم است دستگاههای مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظورتسهیل دربرگزاری مراسم شبهای قدرطرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاًدر شبهای قدراجرایی نمی شود.

انتهای پیام/