چرا مهدی جاوید در لیست تیم ملی فوتسال نیست؟

صافی - مهدی جاوید بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند یکی از غایبان سرشناس لیست تیم ملی فوتسال ایران برای بازی با صربستان است.

لیست تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به صربستان و برگزاری بازی تدارکاتی با این تیم در شرایطی اعلام شده است که نام مهدی جاوید بازیکن گیتی پسند در این لیست قرار ندارد.

مهدی پاسبانی سرپرست تیم گیتی پسند در این خصوص، گفت: جاوید مصدومیتی دارد و چند هفته تمرینات پرفشار نداشته است. او بیشتر زیر نظر پزشکان و فیزیوتراپ تیم بوده است و صرفا برای کمک به تیم در روز مسابقه، بازی کرده است.

وی افزود: فکر می کنم جاوید صحبت هایی با مسئولان تیم ملی داشته است تا برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش در لیست تیم برای سفر به صربستان نباشد.

سرپرست گیتی پسند درباره برگزاری بازی تدارکاتی با صربستان در شرایطی که لیگ در مرحله حساس پلی آف قرار دارد، تاکید کرد: مسابقات در «فیفا دی» برگزار می شود و امیدواریم که بازیکنانمان سالم برگردند. به هر حال خستگی بازی در صربستان و رفت و برگشت به این کشور روی عملکرد بازیکنان و تیم تاثیرگذار است. هرچند که از همان ابتدای فصل بنای ما همکاری با تیم ملی بوده و مشکلی از این بابت نداشته ایم.

پاسبانی درباره دیدار با مقاومت البرز در هفته دوم مرحله پلی آف، تصریح کرد: ما امروز وارد کرج شدیم و یک تمرین عرق گیری خواهیم داشت. امیدواریم با انجام یک بازی خوب مثل بازی اول پیروز شویم و صعودمان به دور بعد قطعی شود. در مرحله پلی آف هیچ چیز مشخص نیست و این مرحله حساسیت خاص خودش را دارد.

انتهای پیام/