چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر عمق الهی و مردمی نهضت اسلامی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت از مردم این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر عمق الهی و مردمی نهضت اسلامی است. به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: تجلیل و تکریم امام خمینی (ره) معمار کبیر نهضت اسلامی و […]

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن دعوت از مردم این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر عمق الهی و مردمی نهضت اسلامی است.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

تجلیل و تکریم امام خمینی (ره) معمار کبیر نهضت اسلامی و شهدای گرانقدر و ایثارگران مجاهد، صدر بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تجلی قرار دارد و پیوند امام و امت در رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج الله شایسته تداوم است.

۱- چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر عمق الهی و مردمی نهضت اسلامی برخاسته از مکتب حسینی و اسلام ناب محمدی بوده، حفظ و حراست از این شجره طیبه تعهد دینی، ملی و انقلابی همگان است که باید با درس آموزی از ایام فاطمیه آن را عملی سازیم.

۲- حفظ وحدت کلمه با تحکیم معنویت و پاسداشت دست‌آوردها و ارزش‌های اسلامی با هوشیاری و بصیرت انقلابی رمز بقا و تداوم انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری دکترین انقلابیون باشد.

۳- بدون شک انقلاب اسلامی در حصول به اهداف و آرمان‌ها با برخی موانع، محدودیت‌ها، دشمنی‌ها، انحرافات و کاستی‌ها مواجه بوده که لازم است با عزم انقلابی و جهادی و با انجام اصلاحات به تحکیم اصول و مبانی ناب انقلاب اسلامی که نیل به سیره نبوی و عدالت علوی بود رهنمون شویم.

۴- اگرچه سیاه نمایی‌ها و تصویری فتوشاپی از مشکلات و کمبودها، حربه همیشگی استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکای خونخوار است اما رسیدگی به مطالبات اقتصادی، رفاهی و معیشتی مردم و تأمین نیازهای فرهنگی و اجتماعی و حقوق شهروندی نباید مورد کم توجهی قرار گیرد.

۵- تلاش برای افزایش کارآمدی نظام اسلامی در گرو وحدت و انسجام ملی، قانون گرایی و مبارزه با فساد و کار و تلاش جهادی و انقلابی و مشارکت هرچه بیشترمردم استواراست.

۶- شکرِ نعمت جمهوری اسلامی خدمت صادقانه و خالصانه کارگزاران نظام اسلامی به مردم و پرهیز از هرگونه واگرایی و حاشیه سازی می‌باشد واگر مسؤولی جز به خدمت مسیر دیگری انتخاب کند شایسته نیست درقطارمدیریت کشورباشد.

۷- راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حماسه ملی و انقلابی در تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، تجلیل از شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می‌باشد بنابراین از آحاد مختلف مردم فهیم ایران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می‌نمایم.

حسین نیاز آذری

نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

انتهای پیام/