گزارشی از سینمای هالیوود؛

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم نیم میلیارد دلاری شد

صافی - انیمیشن سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم توانست در گیشه جهانی آمار فوق العاده ای را برای خود ثبت کرده و با عبور از مرز نیم میلیارد دلار فروش...

به گزارش صافی نیوز، انیمیشن سینمایی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم توانست در گیشه جهانی آمار فوق العاده ای را برای خود ثبت کرده و با عبور از مرز نیم میلیارد دلار فروش در رتبه سوم جدول فروش جهانی بایستد.

 

سومین نسخه از انیمیشن محبوب “چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم” با نام فرعی “دنیای پنهان” به کارگردانی “دین دبلوا” با فروشی معادل ۱۵۷ میلیون دلار توانست دهم اول باکس آفیس را از آن خود نماید.

جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام از جمله بازیگرانی هستند که در این انیمیشن نقش آفرینی کرده اند.

 

در این انیمیشن قرار است بار دیگر شاهد ماجراجویی جدیدی از هیکاپ باشیم که به رویای خود برای ایجاد یک آرمانشهر برای بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است. حال خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ را تهدید می‌کند و حاکمیت او به‌عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. هیکاپ و بی‌دندان برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی را بگیرند.

انتهای پیام/