مدیر کارخانجات شهرداری مراغه در گفتگو با خبرنگاران:

کارخانه آسفالت شهرداری مراغه گواهینامه استاندارد کیفیت دریافت کرد

صافی - مدیر کارخانجات شهرداری مراغه از دریافت گواهینامه کیفیت آسفالت در این سازمان از سوی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی به واسطه رعایت برخی آیتم ها و استانداردهای تولید آسفالت خبر داد.

به گزارش صافی، مهندس غلامی وند مدیر کارخانجات شهرداری مراغه صبح روز گذشته در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر اخذ گواهینامه فنی استاندارد کارخانه آسفالت از ارتقا کیفیت تولیدات این کارخانه خبر داد.

غلامی وند گفت: با توجه به رویکرد شورای شهر و همچنین دستورات شهردار مراغه مبنی بر ارتقا سطح خدمات رسانی به شهروندان بر آن شدیم کیفیت آسفالت را ارتقاء دهیم تا بتوانیم گواهینامه کیفیت را که توسط مرکز تحقیقات راه و  شهرسازی به واسطه رعایت برخی آیتم ها و استانداردهای تولید آسفالت، ارایه می شود، دریافت کنیم.

وی عنوان کرد: در همین راستا این مجموعه با اقدامات شبانه روزی اکیپ کارخانه آسفالت و همچنین با حمایت های شهردار مراغه و پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر، موفق به اخذ گواهینامه کیفیت آسفالت شد.

مدیر کارخانجات شهرداری افزود: از آنجا که اخذ گواهینامه فنی، نشان دهنده قابلیت تولید با کیفیت استاندارد یک سیستم از لحاظ فنی و اجرایی است، موفقیت کارخانه آسفالت بیانگر آن بوده که شهرداری مراغه همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفیت تولیدات و خدمات خود بوده است

وی اافزود: در راستای ارتقا کیفیت محصولات کارخانه آسفالت و اخذ گواهینامه های استاندارد در چندین مرحله نسبت به تجهیز این مجموعه اقدام کردیم و پیگیری ها و حمایت های مجددانه شهردار مراغه در راستای کیفی سازی محصولات این مجموعه مزیت بر علت شد تا بعد از سالها بتوانیم گواهینامه فنی استاندارد را اخد کنیم.

غلامی وند اخذ گواهینامه را به منظور استاندارد سازی آسفالت تولیدی در مراغه عنوان کرد و افزود: پس از بازدید کارشناسان امر از محل کارخانه و دپوی سنگدانه‌ها، ارزیابی مدارک و مستندات فنی، فرآیند تولید آسفالت کارخانه شهرداری مراغه، با ضوابط فنی و آیین‌نامه‌های جاری مورد قبول مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت و در نهایت از سوی این مرکز، گواهینامه فنی برای کیفیت آسفالت به منظور افزایش کیفیت و دوام آسفالت تولیدی صادر شد.

انتهای خبر/