19:56 1403/02/16

کار مداحان اهل بیت در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیق خواهد داشت

تهران – ایرنا – رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) گفتند: کار شما مداحان اهل‌بیت در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیق خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، صبح سه شنبه در آستانه خجسته سالروز میلاد ام‌الائمه حضرت فاطمه‌ زهرا (س) ، جمعی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) از سراسر کشور با بیان این که این همه مداح و ذاکر اهل‌بیت یک ذخیره و موجودی ارزشمند است، اظهار داشتند: اگر این ذخیره باطل و بی‌اثر بماند ظلم شده، اگر این سرمایه را نداشتیم، مسئولیتمان به این سنگینی نبود.
ایشان افزودند: اما این سرمایه هست و برای انقلاب و اسلام و سیدالشهدا و فاطمه زهرا است. از این سرمایه باید در راه اهداف حسینی و فاطمی استفاده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که آن چیزی که امروز پیش پای ملت ماست، تبیین معارف انقلاب اسلامی است، تاکید کردند: این کار از شما [مداحان] برمی‌آید. بارها گفتم، گاهی یک قصیده، یک غزل و یک بیت ِشما به قدر یک سخنرانی می‌تواند در مخاطبتان اثر بگذارد.
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مداحان یادآور شدند: شعر با مضمون اسلامی و قرآنی و -به بیان شما- فاطمی و حسینی بخوانید.
ایشان با بیان این که اهداف انقلاب را با فکر روشن در شعر بگنجانید و آن را با صدا و لحن خوش در جلسه القا کنید، تصریح کردند: این کار در حرکت عظیم ملت ایران تاثیر عمیقی خواهد داشت.
این خبر در حال تکمیل است
سیام**۹۳۱۴**۱۵۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *