رئیس شورای اسلامی تبریز خبر داد:

کاهش بروکراسی اداری برای کارآفرینان در تبریز

صافی نیوز - تبریز- رئیس شورای اسلامی تبریز از کاهش بروکراسی اداری برای کارآفرینان در تبریز خبر داد.

به گزارش صافی نیوز، شکور اکبرنژاد شامگاه روز یک شنبه در سمینار هم اندیشی نقش رونق تولید در توسعه فضای کسب و کار و لزوم استمرار بیش از پیش آن در گام دوم انقلاب با بیان اینکه فضای کسب و کار برای تولید ثروت بسیار حیاتی و مهم است اظهار داشت: پرداخت. محیط فضای کسب و کار در کشورها هرچه شفافتر و رقابتی تر باشد، منجر به افزایش سلامت اقتصادی کشورها، ورود سرمایه های داخلی و خارجی و رونق تولید می شود.

وی سپس گفت: فضای کسب و کار از جمله شاخص های تعیین کننده وضعیت اقتصادی هر کشور است که با استناد به آن میتوان به بررسی و تجزیه و تحلیل شرایط اقتصادی هر کشور پرداخت.

وی هنر را یافتن راهکار برای حل مشکلات فعلی دانسته و تاکید کرد: سوق دادن جامعه به سمت نشاط اجتماعی و هدایت زیست شهروندان به سوی شادی اصلی ترین هدف ایجاد کسب و کار است.

اکبرنژاد تغییر فضاهای فعلی کسب و کار در سالهای آینده را امری غیر قابل اجتناب توصیف کرد و گفت: با تلقین موارد مثبت به ضمیر ناخودآگاه فضای مناسبی برای رشد استعدادهای ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ایجاد فضای حرفه ای برا حفظ نخبگان، کاهش میزان بروکراسی های اداری برای کارآفرینان، ایجاد تعلق خاطر در شهروندان و حمایت از تولیدات داخلی را از دیگر راهکارهای مسیر توسعه در فضای کسب و کار عنوان کرد.

انتهای خبر/