کشف تریاک در عملیات پلیس شهرستان فیروزکوه

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۹۶ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس فیروزکوه خبرداد و گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش صافی، “کیومرث عزیزی” بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران است .

وی تصریح کرد: در نهایت، کامیون حامل مواد مخدر متعلق به قاچاقچی در محورهای منتهی به پایتخت شناسایی و با یک عملیات تعقیب و گریز هوشمندانه پلیسی متوقف و یک سوداگر مرگ دستگیر و در بررسی از قسمت بار خودرو ۹۶کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

عزیزی در پایان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامی، قانونی و قاطعانه در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام می دهد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/