کشف کالای قاچاق در پاکدشت به ارزش ۲۰۵ میلیارد ریال

صافی نیوز / پلیس پاکدشت موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۵ میلیارد ریال شد.

به گزارش صافی، نجم الدین مرادی درتشریح جزئیات این خبر گفت: این طرح با بکارگیری و مشارکت کلیه نیرو ها با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضائی به صورت ضربتی به مدت ۳ روز به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس پاکدشت گفت: در اجرای این طرح برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه مد نظر و تمرکز پلیس بر روی برخورد با افراد سود جو و فرصت طلب بوده که بحمداله در این خصوص توفیقات خوبی نیز بدست آمده است.

نجم الدین مرادی گفت: با تلاش همکاران من ، پلیس پاکدشت موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰۵ میلیارد ریال ، کشف ۲۸۴کیلو انواع مواد مخدر دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر و جمع آوری ۲۶ نفر معتاد متجاهر ، دستگیری ۵ نفر ارازل و اوباش و کشف ۵ قبضه سلاح گرم ، کشف ۲ تن و ۵۰۰کیلو لواشک غیر بهداشتی ، کشف ۳۰۰۰قطعه لوازم خودرو قاچاق از دستاورد های این طرح است.

مرادی اظهار داشت: در این طرح ۴۴ دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایط نقلیه بوده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه تعداد ۲۳ نفر سارق دستگیر و ۱۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد، گفت هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

از شهروندان نیز تقاضا می شود ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/