کشور در حوزه «هوافضا» و «پرتاب ماهواره» پیشرفت زیادی کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا و پرتاب ماهواره، گفت: ما در این زمینه توانمندی‌های بسیار زیادی داریم. حمیده زرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، گفت: در این چهل سال در حوزه زنان به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا و پرتاب ماهواره، گفت: ما در این زمینه توانمندی‌های بسیار زیادی داریم.

حمیده زرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، گفت: در این چهل سال در حوزه زنان به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم و آمارها حاکی از آن است که میزان زنان تحصیل کرده بهبود یافته و آنان در این بخش ارتقا یافته‌اند.

وی تصریح کرد: البته باید به نسبت هزینه هایی که برای آموزش و یادگیری زنان شده است، میزان بهره مندی ها از آنان هم افزایش پیدا کند چرا که در این زمینه ضعف هایی وجود دارد و باید مرتفع شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به توسعه کشور در حوزه ارتباطات و اطلاعات، افزود: با توجه به اینکه جهان هم به این سمت یعنی عرصه تکنولوژی و فناوری های جدید حرکت کرده است، حرکت کشورمان در این بخش طی چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شتابان بوده است.

زرآبادی با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه هوافضا و پرتاب ماهواره، گفت: البته برای آنکه بتوانیم به بهره مندی های کامل در این عرصه برسیم، نیاز به برنامه ریزی های منسجم و تلاش های ویژه داریم که ایران توانمندی لازم برای رسیدن به عالی‌ترین رتبه‌ جهانی در این عرصه را دارد.

انتهای پیام/